Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uteliaana kysyn vauvan ruuista

11.07.2009 |

Ihan uteliaisuutta tuli mieleen kysyä että kuinka moni tekee/on tehnyt itse vauvan ruuat?

Itse tänään taas soseutin kattilallisen verran kasviksia pikkuiselle ja olen kokenut vauvalle kokkailun mukavana puuhana. Varmaan syynä se, että pidän ruuanlaitosta ja enkä ole kokenut rasitteeksi tehdä siinä oman ruuan sivussa lapselle kans.

Valmisruokiakin meillä syödään joskus, mut pääasiassa omia. Hedelmä- ja marjasoseet pääasiassa ostan kaupasta valmiina, tuoreet hedelmät kun on yleensä kypsiä väärällä hetkellä. Oma mielipiteeni on aina ollut se, että kukin tyylillään ja valmiit soseet ei oo kumminkaan huono vaihtoehto.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmaksi osaksi. "piltit" olivat matkoilla ja reissunpäällä aivan oiva ratkaisu. Hedelmä soseet ostin myös valmiina, jonkin verran vauva smootheja tuli tehtyä marjoista ja maidosta.

1 vuotiaana voi siirtyä ja perheen ruokiin.

Vierailija
2/2 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vasta odottelen vauvaa mut toisaalta kun miettii niin tulee varmaan itsekkin kyllä keitettyä ja soseutettua kotona ollessa vihanneksia Samallahan ne siinä keittyy muuta ruokaa tehdessä ja kokisin et vois halvemmaksikin tulla pidemmän päälle ite tehtynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän