Älä valita, vaan kerro kaikille, mistä asioista olet onnellinen!
Näillä sivuilla joutuu lukemaan niin kauhean epätoivoisia viestejä, että kaikki, jotka vaan pystyvät, kirjoittakaa jotain kaunista elämästänne! Minä aloitan.
- Maailman komein ja uskollisin mies. Hyvä sängyssä, viitsii nähdä vaivaa eteeni.
- Kolme maailman kauneinta ja terveintä lasta.
- Ihana työpaikka.
- Kaunis koti ihanalla paikalla.
- Taloudellisesti hyvä tilanne.
- Hyviä ystäviä.
Ja lisäksi kerron, ettei kukaan vain ajattele, että olen onnessani joku feikki, että mies on aina työmatkoilla ja olen yksin lasten kanssa, lapseni ovat turhan vilkkaita ja raskaita hoitaa, kotini on kooltaan meille liian pieni ja tapaan hyviä ystäviäni aivan liian harvoin. Mutta siis yritän muistaa vain ne hyvät puolet elämässäni...
Kommentit (8)
... se, että saan möyriä istutustöissä omassa pihassa tai saan uuden taimen.
...että voin osallistua tämän yhteiskunnan asioihin...
...että olemme terveitä ja hengissä...
(joita siis oli muun muassa epävarmuus tulevasta työtilanteesta ja pitkittynyt keskeytynyt keskenmeno) tuntuu että kaikki on nyt kohdillaan. Uudesta asunnosta meni tarjous läpi eilen, olen uudelleen raskaana (vaikkakin niin alussa, ettei uskalla vielä juhlia) ja vakityö alkamassa. Ihanaa!
- Ihana ja turvallinen mies. Myös seksi on ihanaa.
- Kolme tervettä, maailman ihaninta lasta.
- uudehko okt 185 neliötä, Pk-seudulla
- kiva työpaikka
- ihania ystäviä
- ihanat sisarukset
- oikeastaan kaikki on elämässä kohdillaan. Rahaa voisi olla enemmän ja asuntolainaa vähemmän, mutta kyllä nytkin raha riittää kaikkeen tarpeelliseen ja vähän matkusteluunkin.
- kiinnostava uusi työ
- ihana uusi mökki
- kuopus voi hyvin perussairaudesta huolimatta
- isä vielä elossa ja tilanteeseen nähden hyvässä kunnossa (sairaus)
Lähtökohdat muutamia vuosia sitten olivat melkoisen onnettomat. Nyt kuitenkin...
-olen naimisissa upean ja miesihanteitani vastaavan miehen kanssa
-minulla on terve lapsi ja mieheni on hänelle loistava isä
-opiskelen sitä alaa jota halusinkin
-mies tukee minua tavoitteessani, vaikka se ei olisi taloudellisesti kannattavaa
-olen oikein mukavassa työpaikassa ja minut vakinaistettiin muutama kuukausi sitten
-pääsin vuosien taistelun jälkeen sokeriaddiktiostani ja paino on lähtenyt hitaasti putoamaan (ei tunnu edes laihduttamiselta!)
-kahden viikon päästä alkaa kesäloma :)
kolme ihanaa lasta ja turvallinen mies.
En voisi enempää elämältä pyytää =)