Tässä sairain suhde mitä tiedän
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1709652
Suosikkinäyttelijä naimisiin lapsenlapsipuolensa kanssa
11.07.2009 17:18
Näyttelijä Morgan Freeman on menossa naimisiin. Erikoisen avioitumisesta tekee se, että tuleva morsian E'Dena Hines on Morganin lapsenlapsipuoli.
Freemanin, 72 ja Hinesin, 27, salasuhteen kerrotaan alkaneen jo kymmenen vuotta sitten. Näin ollen Hines olisi ollut vasta 17-vuotias kun suhde suosikkinäyttelijään alkoi. Freemanin vaimo haki avioeroa heti salasuhteen tultua julki.
-Morgan on antanut Hinesin ymmärtää haluavansa naimisiin ja Rouva Morganiksi tuleminen on E'Denan suurin haave, lähipiiri kertoo.
IS
Kommentit (31)
mikäs se arpinaama laulaja oli? Musta ja tosi rankan aknen omaava mies? Lauloi sen if i could fly.. tms.. Sillä sama setti kummityttönsä kanssa? Mut siinä jokin kuvio että toi vankeustuomion. Oliko jokin seksivideo minkä tekivät ja tuli ilmi. Silloin se mimmi oli reippaasti ala-ikäinen.
Pitkä ura takana, eikä näyttelijänkyvyt yhdestä seksiskandaalista mihinkään häviä.
Sealhan on naimisissa Heidi Klumin kanssa ja ihailen molempia aivan valtavasti!!
60 ja risat ihmiseltä, onko 17-vuotias lapsi vai ei!
17-vuotias voi pitää itseään kypsänä, mutta kyllä minä ainakin olin ihan täysi kakara 17-vuotiaana. Ehkä 17-kesäinen voikin rakastua (siis luulla RAKASTUVANSA) charmanttiin, eksoottiseen, rikkaaseen ja julkiseen vanhempaan mieheen, mutta jumalauta, kyllä kuusikymppinen on pikkasen vinksallaan, jos tavoittelee ja kehittelee suhdetta 17-vuotiaan kanssa.
Ja lopulta ihan sama, kuka käyttää hyväksi ketä. Ei tuo tasapainoinen ja tervehenkinen suhde ole. Piste.
Ja mä kun olen aina arvostanut Morgan Freemania näyttelijänä.
Eihän tämä tietysti hänen näyttelijän ammattitaitoonsa vaikuta, mutta kyllä tämä vaikuttaa minuun katsojana.
Ja mä kun olen aina arvostanut Morgan Freemania näyttelijänä.
Eihän tämä tietysti hänen näyttelijän ammattitaitoonsa vaikuta, mutta kyllä tämä vaikuttaa minuun katsojana.
ja laitoinkin vaan huhujen piikkiin.
Joten saanut tosi älykkään vaikutelman ko herrasta.
ja kyllä oksetti kun luin. Sama täällä, että olen pitänyt Freemania hyvänä tyyppinä ja näyttelijänä, kyllä arvostus putosi aika reippaasti tämän uutisen myötä. Ja sääliksi käy tyttöä, eipä kovinkaan kummoinen käsitys voi itsestään olla.
Fiksu mies, joka pysyy ruodussa Hollywood-kohujen keskellä eikä sekoile.
NOT!
Vähänkö olen pettynyt. Nyt vielä puuttuu, että Sean Connery tekee jotakin vastaavaa...
nuo omituiset ulkoiset olosuhteet eivät kyllä vielä paljasta mitään. Minä ainakin tiedän muutamia todella kieroutuneita "rakkaus"-suhteita, joissa on ihmeellisiä vääntöjä ja valtataisteluita. Voi olla että Freemanin merkillinen viehtymys sukulaiseensa (ilmeisesti ei verisukulainen ollenkaan, mutta kuitenkin) on suhteenakin kieroutunut, mutta me emme voi siitä tietää oikeastaan yhtään mitään.
Ikäero vai?
Menihän Woody Allenkin naimisiin oman ottolapsensa kanssa. Se jos mikä on vähintäänkin outoa. On adoptoinut jonkun omaksi lapsekseen. Missä vaiheessa suhde on muuttunut muuksi kuin isälliseksi rakkaudeksi lasta kohtaan?
vai r. kelly?