Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mun viedä tuo syksyllä 7v täyttävä poika psykiatrille

Vierailija
08.07.2009 |

vai voiko tämä olla missään määrin normaalia? kyseessä ainoa lapsi, ollaan tietty paljon perheenä yhdessä. Lapsi ei ole ollut montaa kertaa hoidossa ns. vapaa-ajan menojemme takia. On kyllä ollut kunnallisessa päivähoidossa jo 1-vuotiaasta asti. Eli ongelma on tämä: AINA kun miehen (lapsen isän) kanssa halaamme, niin poika juoksee viereen ja alkaa työntää meitä erilleen. Halaamisen sentään välillä hyväksyy, mutta auta armias jos pussataan miehen kanssa suulle, niin poika alkaa huutamaan hyi paska ja itkunsekaisella äänellä käy suorastaan päällemme ja repii meidät erilleen:/

Sanoo, että näyttää niin kamalalta kun halitaan ja pussataan. Mielestäni poika on tosi mustasukkainen minusta eli äidistään. Voiko olla vielä oidipaalivaihe näin vahvana tässä vaiheessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin jo aikoja sitten pistänyt lapsen kuriin ja puuttunut hänen käytökseen

Vierailija
2/9 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan kerran tullessa poika on jo täysin unohtanut lupauksensa olla rauhallinen kun halaamme miehen kanssa. Tai no, ehkä tuon halaamisen poika on jo suht hyvin alkanut hyväksymään, mutta kyttää kuitenkin koko ajan vieressä siltä varalta et aletaan pusuttelemaan;(

Minä olisin jo aikoja sitten pistänyt lapsen kuriin ja puuttunut hänen käytökseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin merkille omasta tyttärestäni, että juuri koulun alkua edeltävänä kesänä hän käänsi päänsä pois tai sulki silmänsä, kun lasten piirretyllä videolla Aku ja Iines pussas. Kysyin tytöltä, miksi sulkee silmänsä ja se kiemurteli siinä sohvalla ja sanoi, ettei halua katsoa.

Pojassanne ei ole mitään vikaa, mutta älkää antako hänen määrätä teidän tekemisiänne. Kysykää kokeeksi, miksei saa pussata ja selittäkää, että teette niin siksi, että tykkäätte toisistanne.

Vierailija
4/9 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa poika siihen samaan haliin, siis Iso hali!

ottakaa huumorilla poikanne mustasukkaisuuskohtaukset... keksikää joku hauska juttu siihen, mutta niin että poikaakin naurattaa.

ja kuitenkin halikaa ja pussailkaa samaan tahtiin iskän kanssa ihan vapaasti. kyllä se siihen tottuu ja rikkaushan se on että kotona näytetään tunteita.

tuo on selkeää mustasukkaisuutta ja hän tuntee olonsa ulkopuoliseksi tuossa tilanteessa, kun on tottunut saamaan huomiota yleensä.

Vierailija
5/9 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on mustasukkainen ja luulee että jos äiti ja iskä

halii ja pussailee, emme enää tykkää pojasta niin paljon. Poika sanoo useasti päivässä rakastavansa minua ja joskus sanoo niin isälleenkin. Tykkää itse halia ja pusutella poskelle. Joskus ollaan tehtykin tuota että otetaan ryhmähali;) t: ap

ottakaa poika siihen samaan haliin, siis Iso hali!

ottakaa huumorilla poikanne mustasukkaisuuskohtaukset... keksikää joku hauska juttu siihen, mutta niin että poikaakin naurattaa.

ja kuitenkin halikaa ja pussailkaa samaan tahtiin iskän kanssa ihan vapaasti. kyllä se siihen tottuu ja rikkaushan se on että kotona näytetään tunteita.

tuo on selkeää mustasukkaisuutta ja hän tuntee olonsa ulkopuoliseksi tuossa tilanteessa, kun on tottunut saamaan huomiota yleensä.

Vierailija
6/9 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ainoana lapsena tottunut huomioon. Onko täällä ketään yksilapsista perhettä jossa olisi samankaltaista? En itse tunne ketään jonka lapsi ottaisin raskaasti vanhempien läheisyyden. t: ap

Vierailija
7/9 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on normaalia että tuon ikäinen poika "rakastuu" äitiinsä ( tyttö isäänsä.) ja saattaa olla hyvinkin mustasukkainen vanhempiensa läheisyydestä. Ja varsinkin nyt, kun on "iso" ei oikein tiedä miten olla, ollakko iso vai pieni. Mutta onneksi kun koulu alkaa ja tulee isot hommat niin osaa myös "erota" äidistään.

Toislla lapsilla tuo on voimakkaampaa ja toisilla helpompaa. ja tosiaan niinkuin joku sanoikin, ottakaa se poika siihen ahlitteluun ja pusutteluun ja koko ällöttävään söpöilyyn mukaan. ja pussatkaa se poikuli lyttyyn. Haleja ja pusuja nuo mustasukkasiet "rakastuneet" lapset tarvii ja paljon.

Vierailija
8/9 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ainoana lapsena tottunut huomioon. Onko täällä ketään yksilapsista perhettä jossa olisi samankaltaista? En itse tunne ketään jonka lapsi ottaisin raskaasti vanhempien läheisyyden. t: ap

Kun miehen kanssa halaamme, tyttö änkää väliin. Ei raivoa eikä "yököttele", haluaa aina vaan mukaan halaamaan. Ja meillä kyllä pusutellaan ja halitaan tytönkin kanssa paljon, siitä ei ole kyse, etteikö hän hellyyttä saisi. Luulen, että hän tuntee jäävänsä yksin, kun kolmesta perheenjäsenestä kaksi on yhdessä, hänelle "ei jää ketään".

Vierailija
9/9 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehen kanssa halaamme, tyttö änkää väliin. Ei raivoa eikä "yököttele", haluaa aina vaan mukaan halaamaan. Ja meillä kyllä pusutellaan ja halitaan tytönkin kanssa paljon, siitä ei ole kyse, etteikö hän hellyyttä saisi. Luulen, että hän tuntee jäävänsä yksin, kun kolmesta perheenjäsenestä kaksi on yhdessä, hänelle "ei jää ketään".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme