Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut pomooni, joka on naimisissa

Vierailija
07.07.2009 |

mitä teen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen miestä/vaimoa ei saa vokotella.

Vierailija
2/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keskity muihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite naikkosesta joka vokottelee naimisissa olevia miehiä?

Vierailija
4/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille perää tietysti, jos se on kiinnostunut.

Vierailija
5/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä vaan persettä levittämään!

Vierailija
6/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä natsaa, jos pomoa kiinnostaa. Hyvä vinkki on alkaa flirttailemaan ja katsoa, uskaltaako pomo sopivassa tilanteessa lähestyä.

Vierailija
7/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, vaihda työpaikkaa! Jos on, niin sitten kimurantimpi juttu...

Vierailija
8/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ärsytä enemmän kun tuommoset lumput.

Vierailija
9/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole oikeasti suhdetta, et minun mielestäni voi olla rakastunut. Olet vaan ihastunut siihen kuvaan, jonka mies itsestään antaa töissä. Itse ainakin olen paljon mukavampi ihminen töissä kuin kotona. En nalkuta viemättömistä roskista enkä väitä vastaan vaikka jonkun mielipiteet olisikin mielestäni ihan syvältä.

Mikä siellä teillä kotona oikein mättää kun pitää toiseen ihastua?

Vierailija
10/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän muhun! ;)

Naimisissa ollaan kummatkin -nimittäin toistemme kanssa! :))))

Vierailija
11/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilaa oma elämäsi ja samalla pomon ja sen vaimon (ja lasten). Pomo jättää sut jonkin ajan päästä, tosi kiva olla samssa työpaikassa. Vaimo kuulee asiasta, vielä mukavampaa olla töissä. Lakkaa haaveilemasta ja aikuistu!

Vierailija
12/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mikään lumppu ole, sulla on vaan terveen naisen hormonit - tai ehkä se on sama asia ;). Älä rupea mihinkään, älä näytä ulospäin, kiellä kysyttäessä. Käyttäydy kaikin puolin normaalisti, pystyt siihen kyllä. Vähän aikaa se menetetty mahdollisuus kaihertaa ja sitten tunne laantuu. Ensi vuonna ihmettelet, mitä ikinä näit siinä miehessä.

Mun mielestäni ei ainakaan kannata vaihtaa suinpäin työpaikkaa, sitten se romanttinen unikuva vasta vahvistuiskin.

Vierailija
13/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaata jos avioliittosi on mennyttä - eroa. Ei se tähän ihastukseen liity mitenkään. Ihastuksesta voi nauttia tekemättä mitään

Vierailija
14/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ajan kanssa ohi.

Vierailija
15/22 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiilaa lähelle, haluaa auttaa liiankin kanssa, katse ja hymy

Vierailija
16/22 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että yhteen tarkoitut ihmiset löytää toisensa, jos sille annetaan tilaisuus.

Mua ihmetyttää, kuinka paljon teitä pelottaa toisten au-suhteet. Ei mun niskassa valu kylmähiki, jos kuulen joidenkin pettävän puolisoaan. Siitä voi tulla kovastikin harmia kaikille osapuolille, mutta en myöskään tunne sitä elämää, jossa ne osapuolet elävät. Joskus vaan toinen on parempi. Vaikea tuomita tuntematta.

Vierailija
17/22 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiilaa lähelle, haluaa auttaa liiankin kanssa, katse ja hymy

Täällä näköjään moni ei voi luottaa puolisoonsa kun tulee tuolaista haukkuma kommettia.

Vierailija
18/22 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien muiden sotkujen lisäksi suhde pomoon vaikeuttaa sun asemaasi töissä.

Vierailija
19/22 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ensin ja selvitä oma elämäsi kuntoon ja ala sen jälkeen vasta etsiä uutta suhdetta. Jos Pomokin on ihastunut sinuun niin erotkoon hän ensin. Hoitakaan ensin erot siististi kuntoon ja alkaa sitten suhteeseen, jos vielä kiinnostaa.

Vierailija
20/22 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuuko joku muka huonosta työpaikasta vailla tietoa uudesta. Ei se parisuhteesta eroaminen sen kummallisempaa ole. Jos parisuhde on todella huono, siitä on helppo lähteä ilman uutta, mutta tietysti uusi auttaa. Sama kai se on kaikessa elämässä, että sitä vaihdetaan parempaan, jos rahkeet riittää. Parisuhdemarkkinoillakin on paljon pariskuntia, jotka eivät vastaa toisiaan ja tällöin kynnys lähteä on alempi, koska toinen saa oikeasti paljon paremmankin. Julmaa, mutta eihän ihminen ole yksiavioiseksi tarkoitettu ja elämä on elämistä varten.

Eroa ensin ja selvitä oma elämäsi kuntoon ja ala sen jälkeen vasta etsiä uutta suhdetta. Jos Pomokin on ihastunut sinuun niin erotkoon hän ensin. Hoitakaan ensin erot siististi kuntoon ja alkaa sitten suhteeseen, jos vielä kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän