minä en saata edes katsoa MJ:n muistotilaisuuttaa
se tuntuu niin pahalta ja itkettää. Miksi juuri hänen piti kuolla? Oishan ollut joutilaampiakin joita kukaan ei ois kaivannut, nyt miljoonta suree ja koko maailma on järkyttynyt.
Kommentit (16)
vastaisi 60 miljoonaa ihmistä. Miksun levyjä on myyty 500 miljoonaa kappaletta, Thrilleriä pelkästään 104 miljoonaa lättyä. Väittäisin hautajaisista kiinnostuneita olevan enemmän kuin prosentin verran.
Elvytyksistä en tiedä, eikä minulla ole yhtään äänitettäkään, mutta ajattelin silti vilkaista millainen spektaakkeli hautajaisten ympärille on saatu aikaan.
tuollaisen friikin ympärillä? Kaikki me kuollaan aikanaan ja nyt oli tuon aika.
mutta hän oli oikeastaan ainoa celebrity jonka elämästä olen ollut kiinnostunut, koska hän teki niin monta erikoista ratkaisua ja paljon hyvää. Oli suorastaan esimerkillinen hyväntekijä, ja herkkyys näkyi kauas.
-pikkupojille
-plastiikkakirurgeille
-lääkäreillensä
-lääketehtaille
-kauppiaille, joihin rahojaan törsäsi
oikea äiti-teresa siis=)
Nyt se lama vasta lähtee käyntiin kun MJ ei ole enää tuhlaamassa! Kohta Kaliforniassa todella kaivataan Michael Jacksonia.
vastaisi 60 miljoonaa ihmistä. Miksun levyjä on myyty 500 miljoonaa kappaletta, Thrilleriä pelkästään 104 miljoonaa lättyä. Väittäisin hautajaisista kiinnostuneita olevan enemmän kuin prosentin verran. Elvytyksistä en tiedä, eikä minulla ole yhtään äänitettäkään, mutta ajattelin silti vilkaista millainen spektaakkeli hautajaisten ympärille on saatu aikaan.
muttei kiinnosta saati sureta tuo tyyppi mitenkään.
Se että pitää jostain musiikista ei tarkoita että tarvitsisi rakastaa - saati edes pitää - siitä tyypistä, joka sitä esittää!! On aivan eri asia fanittaa musiikkia kuin henkilöä... Ja miten tuota henkilöä vois kukaan fanittaakaan, kun ei kukaan sitä tunne.
te vain tavallsia nobodeja, teistä ei ois mihinkään. Te ette tunne edes empatiaa hänen lapsiaan ja sukuaan kohtaan.
Kyllä minä ainakin olin kiinnostunut myös Jacksonista ihmisenä, koska hän oli kiinnostava tyyppi. Vaikka tietenkin musiikkinsa oli myös aivan loistavaa. Enkä ole niin kivikova ihminen, etten voisi tuntea sympatiaa myös ihmistä kohtaan, jota en henkilökohtaisesti tunne.
on kyllä saanut jo sairaat mittasuhteet! En aikaisemmin tiennytkään että MJ veti puoleensa epätasapainoisia ihmisiä, jotka näkevät hänessä jonkun Jeesuksen ja pyhimyksen. Ilmankos hänen elämänsä oli niin traagista.
et olisi kielitaidollasi pystynyt edes kommunikoimaan idolisi kanssa,heh. Tosi ainutlaatuinen oli, toivottavasti lapset pääsevät elämään hiukan normaalimpaa elämää, etteivät tule yhtä "ainutlaatuisiksi" isoina.
..sairaaloista uteliaisuutta. Minua säälitti tuon ihmisen pakonomainen tarve muuttaa itseään ja se lääkkeiden käyttö, kaverihan on ollut aivan sekaisin..surullista, mutta onneksi sai rauhan.
minä en koskaan varsinaisesti pitänyt häntä friikkinä, ja olen akateeminen ja täysin tasapainoinen ihminen itse. Monet hänen ratkaisunsa olivat erikoisia, mutta niissä oli oma järkensä, eli there was a method to his madness. LIsäksi hän teki monia rohkeita asioita muiden mielipiteistä välittämättä, vaikka joissakin asioissa oli muiden mielipiteiden uhri (esim. tuo ulkonäköasia). Minä näen hänessä Messias-hahmon aivan pinnistelemättä. En toki ole uskonnollinen, mutta vertauskuvana tuo toimii. Ja myös hänen kohtelunsa oli juuri sitä, mitä Messias voisi odottaa.
tae, älykkyydestä. Onhan se mielenkiintoista, kun joutuu elämään eristyksessä muusta maailmasta, lapsia kohtaan ehkä ei. Onko mielestäsi kasvojensa silpominen, muodottomaksi mielipiteiden tulosta? Taisi kuitenkin kärsiä mitättömästä itsetunnosta ja elää varsin onnetonta elämää.
tae, älykkyydestä. Onhan se mielenkiintoista, kun joutuu elämään eristyksessä muusta maailmasta, lapsia kohtaan ehkä ei. Onko mielestäsi kasvojensa silpominen, muodottomaksi mielipiteiden tulosta? Taisi kuitenkin kärsiä mitättömästä itsetunnosta ja elää varsin onnetonta elämää.
No tietenkin hän kärsi mitättömästä itsetunnosta ja oli hyvin onneton ainakin ajoittain. Tämä johtui varmasti osittain lapsuudesta ja isänsä ja veljiensä harjoittamasta ulkonäön haukkumisesta. Valtavat tulot mahdollistivat sitten tuon plastiikkakirurgiapakkomielteen. Onko sinusta muuten jotenkin noloa tai hävettävää kärsiä huonosta itsetunnosta vai miksi pidät mahdottomana että joku arvostaisi ihmistä, jolla on huono itsetunto? MJ eli julkisuudessa 5-vuotiaasta lähtien, ja hänen käsityksensä ns. normaalielämästä oli hyvin hatara. Siksi hän ei ehkä myöskään tajunnut miten julma tämä maailma voi olla ennen kuin oli jo liian myöhäistä. Jos olet koskaan kuullut hänen puhuvan maailman lasten hyväksi tekemästään hyväntekeväisyydestä, et suhtautuisi mieheen noin typerän yksisilmäisesti.
Kuka OIKEASTI kaipaa tuota mielisairasta laulajaa, joka ei ole elvyttänyt vuosiin? Saati ollut ihmisten ilmoilla?