Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys lääkäreille:

Vierailija
06.07.2009 |

mistä tilaatte reseptilomakkeita?

T. kandi

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kiitos mielenkiinnosta. Itse olen jo usean vuosikymmenen ajan tilannut reseptilomaakkeeni Tiimarin tukusta, mistä saa myös tilattua terveydenhuollon oikeusturvakeskuksen (TEO) hyväksymät lääkärin leimasimet.

Terveisin lastentautien erikoislääkäri

Ps. Aloita miedoista!

Vierailija
2/3 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä voi ottaa muutaman jos tarvitsee yksityiskäyttöön ja nykyisinhän valtaosa resepteistä tehdään tietokoneella. Reseptit ovat talon puolesta sekä sairaaloissa, terveyskeskuksissa että yksityispuolella.

Sitäpaitsi kandit ei niitä voisi tilata muutenkaan, koska saavat työskennellä vain toisen lääkärin valvonnassa julkisessa terveydenhuollossa, missä on reseptit työpaikan puolesta.

Juu - ja yleensä reseptit säilytetään lukitussa laatikossa sinunlaistesi varkaiden vuoksi, ne eivät loju pöydillä. Huumausaineet kirjoitetaan numeroiduilla huumereseptilomakkeilla, joita lääkärikin saa varastosta vain kuittausta vastaan yhden kerrallaan nimettyä potilasta varten ja niistä pidetään kirjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä mistä voisi tilata erikoislääkärin tutkintopaperit? Saako niitäkin samasta tukusta? Oikeastaan minulle riittäisi lääketieteen lisensiaatinkin tutkinto.