Mulla on niin ikävä mun miestä! siis tulevaa ex...
miestä , että itku taas tulee...siellä se nukkuu jossain uuden naisen vieressä vaikka hetki sitten meillä kaikki oli niin ihanaa...=(
Kommentit (10)
jos toisen naisen kainalossa on. Ehkäpä parin vuoden kuluttua toteat, että parempi näin. Tuskaa kestää jonkin aikaa, mutta siitä selviää.
joka päivä päätän, että nyt unohdan sen äijän ja alotan "uudenlaisen eläman" harjoittelun lasten kanssa, mutta vaikka miten paskasti mulle teki niin aina iltaisin hiipii taas suuri kaipaus kun ei olekaan se rakas vieressä..
Itselläni aika samanlainen tilanne. Mies löysi uuden ja ero tulossa. Tosin nukkuu yönsä vielä kotona mutta päivällä käy "ajelemassa moottoripyörällä" (niin kuin lapsille sanoo).
Päivä päivältä olo on parempi vaikka viha ja katkeruus välillä hiipuukin esille.
Kyllä se siitä paremmaksi muuttuu vaikka varmaan aikansa ottaa...
*voima hali*
kuhan on ensihuuma laantunu niin voi exälläsikin tulla sua ikävä. Ei olisi mitenkään harvinaista.
Itselläni oli suhde hyvin pian eron jälkeen. Aluksi kaikki tuntui uudelta ja mahtavalta. vaikka uusi mies oli kaikin puolin täydellinen, en voinut unohtaa exää. En vain ollut vielä toipunut erostani vielä. Exällesi on helpompaa unohtaa sinut toisen naisen avulla. Menikö teillä sitten niin pieleen, ettei ollut muuta vaihtoehtoa kuin ero?
Jos rakastat vielä exääsi kerro se ja yritä vielä saada hänet takaisin!
Tosi surkea tilanne. Arkeen täytyy varmasti totutella, mutta lapset varmasti auttavat sua toipumaan. Itsekin huomaat ajan myötä että noin on parempi, ansaitset parempaa. Voimia!
kuin oma mies kuvitella toisen vierellä, kädet ympärillä.. :( minulla myös samanlainen kokemus 1,5 v sitten. sain kuitenkin mieheni takaisin ja onnellisia olemme.
Tunne on varmasti hirveä, ikävä ja tuska kova.