Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne ok? Tulevalla ekaluokkalaisella iltapäiväkerhoa

Vierailija
05.07.2009 |

maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin, eli kolmena päivänä viikossa.

Haettiin ma, ti, ke, to, pe, mutta paikkapulan vuoksi saatiin vain noiksi päiviksi.

Tiistaisin ja torstaisin tulee koulusta itsekseen kotiin (matkaa 2 km, on harjoiteltu matkaa paljon ja on myös sama kuin vanha eskarimatka, joten tuttu on). Itse tulen pikkusiskon kanssa kotiin noin klo: 16.30, johon mennessä koululainen on toivottavasti syönyt välipalan ja tehnyt lapset. Juniorin osaa pistää itse telkkarista päälle ja kännykkää osaa käyttää (on oma ostettuna).

Aiemmi tuumin, että tuo 3 pvä on oikeastaan just passeli, nyt alkoi pelottamaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin taas ihan muuta kirjoittaessani (en "sitä" kuitenkaan) ;D

ap

Vierailija
2/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä nauruista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse nyt välipalansa?

Meillä vasta ekan luokan keväällä alkoi olla iltapäiviä silloin tällöin yksin.

Vierailija
4/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö ole kunnan velvollisuus järjestää hoito joka päiväksi vanhempien niin toivoessa?

Vinkatkaa toimittajia tekemään juttuja aiheesta; eiköhän sitten ala paikkoja löytymään.

Nähtävästi olet kuitenkin todella huolehtinut lapsestasi niin hyvin kuin voit näissä olosuhteissa.

Vierailija
5/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jäi tokaluokkalaiset kokonaan vaille iltapäiväkerhopaikkaa ja ekaluokkalaiset ei siis saaneet joka päiväksi paikkaa.

Osaa avata itse oven avaimella, osaa ottaa itse välipalaa. On tammikuussa -02 syntynyt eli jo yli 7,5v, mutta tavallaan silti vielä pieni...

ap

Vierailija
6/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kun olen käynyt pienemmän kanssa esim. leikkipuistossa. Joskus on vähän kuulemma pelottanut, mutta ei ole esim. itkeskellyt, vaan ollut ihan reipas.

Nyt kuitenkin äitiä alkoi jänistämään. Täällä voi anoa pph-paikkaa ekaluokkalaiselle noista päivistä joille ei saanut ip-kerhopaikkaa, pitäisköhän?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi