Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisittekö vai ei

Vierailija
05.07.2009 |

jos veljesi uusperheen vaimon mukana tullut tyttö kutsuisi häihinsä? On ollut noin 9 v kun on veljen kanssa samaan talouteen.

Ei olla missään sen kummemmissa tekemisissä, olen toisinaan tavannut, kun olen vieraillut veljellä. En erityisemmin pidä hänestä. Oli aika kummallinen joten sosiaalisesti lukutaidoton teininä. Nyt kun tyttö on jo päälle 20, ja on muualla opiskelemassa, niin en oo nähnyt vuosiin.

Me ei mennä, koetaan että haluaa vaan paljon vieraita että saa paljon lahjoja (tai rahaa niin kuin toiveena oli kutsussa).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en olisi muuten tekemisissä. En rinnastaisi veljen lapseen, jonka häihin ainakin yrittäisin päästä.

Vierailija
2/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina korrektia ilmoittaa, ettei valitettavasti pääse osallistumaan. Mitään selityksiä muista menoista ei tarvita, vaan vain kohtelias ilmoitus esteestä.

Lähetä korusähke hääparille niin saat pisteet kotiin muistamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuli typo: sosiaalisesti lukutaidoton. ja muutenkin sellainen tyttö, josta en pidä.

Mä myös ihmettelen, miksi kutsuu, koska hänellähän on oma isä ja sieltä puolen sukua ja äidin puoleinen suku. Toki veljeni kuuluu hänen lähipiiriin, mutta ei me veljen sisarukset + äitini & isäni, ketkä kutsuttiin myös.

Vierailija
4/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsunut tätipuoltaan häihin. Menisin jo kunnioituksesta veljeäni kohtaan.

Vierailija
5/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vastausta pyydettiin. Kutsu tuli perjantaina.

En usko, että välittää korusähkeestä, jos siihen ei kuulu käteistä... Hääkutsussa oli tilinumero.

Olen kotiäiti, 3 lasta, joten meillä ei oo ylimääräistä rahaa jaettavaksi, kun ei ole edes sukulainen tai ystävä tai ystävän lapsi.

ap

on aina korrektia ilmoittaa, ettei valitettavasti pääse osallistumaan. Mitään selityksiä muista menoista ei tarvita, vaan vain kohtelias ilmoitus esteestä.

Lähetä korusähke hääparille niin saat pisteet kotiin muistamisesta.

Vierailija
6/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuli typo: sosiaalisesti lukutaidoton. ja muutenkin sellainen tyttö, josta en pidä. Mä myös ihmettelen, miksi kutsuu, koska hänellähän on oma isä ja sieltä puolen sukua ja äidin puoleinen suku. Toki veljeni kuuluu hänen lähipiiriin, mutta ei me veljen sisarukset + äitini & isäni, ketkä kutsuttiin myös.

valittaisit kun ei sitä tullut...

Kyllä meidän häissä oli isäpuoleni, hänen vanhempansa ja sisaruksensa lapsineen. Eikä nyt mitenkään ´kamalasti olla tekemisissä. En myöskään odottanut heiltä mitään kummallisia lahjoja.

Vierailija
7/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuulin että menee naimisiin, toivoin, että ei kutsuisi. En rinnasta häntä veljeni lapseen. Hänellähän on oma suku, jota kutsua.

Jos nyt äkkiä muistelen, niin olen nähnyt tyttöä taatusti alle 20 kertaa. Hän oli jo niin iso, kun veljeni tuli kuvioihin, että oli kavereiden kanssa tai muissa menoissa ja hyvin harvoin kotona, kun kävin kylässä.

Oliko sinun häittesi hääkutsussa tilinumero? Kyllähän se haiskahtaa rahankeruulta.

ap

siis tuli typo: sosiaalisesti lukutaidoton. ja muutenkin sellainen tyttö, josta en pidä. Mä myös ihmettelen, miksi kutsuu, koska hänellähän on oma isä ja sieltä puolen sukua ja äidin puoleinen suku. Toki veljeni kuuluu hänen lähipiiriin, mutta ei me veljen sisarukset + äitini & isäni, ketkä kutsuttiin myös.

valittaisit kun ei sitä tullut...

Kyllä meidän häissä oli isäpuoleni, hänen vanhempansa ja sisaruksensa lapsineen. Eikä nyt mitenkään ´kamalasti olla tekemisissä. En myöskään odottanut heiltä mitään kummallisia lahjoja.

Vierailija
8/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko veljesi kanssa keskustellut häistä?

Vierailija
9/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulin häneltä tammikuussa, kun oltiin äitini syntymäpäivillä, että tää tyttö menee naimisiin syksyllä. Siinä en kysellyt kutsua tai muuta. Sanoin vain jotain että teillä on sitten hässäkkää.