Mieltä ylipainoisista miehistä
Mitä mieltä palstan lukijat ovat ylipainoisista miehistä? En tarkoita mitään suurin pudottaja tyylisistä yliylilihavista, vaan ylipainoa omaavista normimiehistä? Meinaan mulla on pituutta 190 cm ja painoa noin 115 kg. En mielestäni ole mikään kauhean lihava mies, mutta onhan vatsassa varsinkin melkoinen outokumpu.
Kaippatteko te vatsalihaksia ja hoikkaa kroppaa vai kelpaako tällainen tavallinen isokokoinen mies vakisuhteeseen ja/tai yhden illan iloksi baarista?
Totta kai tarkoituksena on pudottaa painoa useampi kymmentä kiloa ja kasvattaa hirmuiset lihakset ja saada atleetin kroppa, mutta todellisuudessa homma ei ole niin yksinkertainen. Vaikka kuinka keittää aamulla neljänviljan täysjyväpuuroa ja syö sen kanssa maitorahkaa, niin päivällä BigMac McDonald'sista tai makaroonilaatikko työpaikkaruokalasta tulee helpommin ostettua kuin joku tonnikala- tai broilerisalaatti vaikka sekin on hyvää. Ja kun kahdekasan tuntia on työtä vääntänyt niin se tunnin punttisali- tai crosstrainer-treeni siirtyy ajatuksissa kauemmas kuin oli aamulla peiliin katsoessa. Ja kuitenkin tavoite on aina seuraavaksi kesäksi saada se sixpack ja 50 sentin haba jotta tytöt tulisi taputtamaan olalle.
Kommentit (15)
Vähän pidempi ja hieman kevyempi.
Monikaan ei sanoisi lihavaksi, mutta kyllähän ylimääräinen massa näkyy... Nyt yritänkin tsempata häntä painonpudotukseen. Itselleni on myös raskaudesta jäänyt +10 kg ja niistä olen saanut nyt puolet pois pelkkiin juomisiin huomiota kiinnittämällä (ei mehuja ja limppareita niin paljon). Myös herkut vähemmälle.
Sinä kuulostat samankokoiselta kun mun isä, se vaan on muutaman sentin pidempi. En miellä sinun kokoista miestä "läskiksi", enkä ajattele ihmisistä yleensäkään että "läski" vaan tutustun kaiken ikäisiin, kokoisiin miehiin ja naisiin joita kiinnostaa tutustua minuun.
Jaminun mieheni on lihava ja seksin harrastaminen lihavan kanssa ei ole vastenmielinen eikä mahdoton ajatus.
mieluummin isokokoinen ja hiukan lihavakin mies kuin laiha hongankolistaja. Miehillä usein tuppaa ne kilot menemään juurikin sinne mahanseudulle ja raajat ovat usein suht normaalit. Mun mielestä miehen mahakummussa on jotain turvallista ja hellyttävää. Ei ole todellakaan mikään seksin este! :) Katson miehessä kokonaisuutta, luonnetta ja sitä miten hän mihuun suhtautuu/mua kohtelee, ei siinä ylikilot paina. Ja ainahan voidaan sitten yhdessä alkaa dieetille! :) (Tosin olen suht normaalipainoinen, toki sen 5kg aina voi tiputtaa seurana). Tsemppiä sulle!!
Tarkoitus on kuitenkin saada paino jonnekin 90-kilon hujakoille, alle sen näytän jo varmaan hassulta kun olen todellakin kookkaampiluinen muutenkin. Lihasta tietenkin läskin tilalle samalla niin olo olisi itsellä parempi ja tsäkä viikonloppuna varmaan hieman hyvempi. Kyllä toi maha ja ylipaino meinaan itsetuntoonkin käy ja on vaikea olla itsehyväisen itsevarma iltaelämässä, joilla natsaa parhaiten naismaailmassa.
Omron BF500 kehonkoostumusmittarinkin tossa juuri ostin ja tarkoitus koittaa sen kanssa päästä alkuun laihduttamisessa ruokavalion ja crosstrainer/painoharjoittelun lisänä.
Meinaan seksiä tämä poika haluaisi enemmän ja tuo kropan kuntoon saaminen helpottaisi hommaa jo ihan psykologisestikin. Tosin minulla ei itsellä ole niin väliä onko nainen hoikka, normipainoinen tai tukeva, kaikki käy kunhan muuten on mieleinen. Netissä vaan tuntuu olevan treffinhaussa kauheat kriteerit naisilla ja jos ei valehtele niin ylipainoinen ei tunnu seuraa saavan, vaikka muuten olisi samalla viivalla hoikkien kanssa muissa jutuissa.
Täytyykö teidän treffattavien olla hoikkia tai normipainoisia, kertokaapa myös oletteko itse minkämallisia. Meinaan olisihan se kiva saada seuraa jonka takia ei tarvitsisi edes väkisin muuttaa kroppaa, tosin tietenkin pyrin siihen että näytäisin itsestä paremmalta.
Olen tosiaan suht normaalipainoinen, tosin laihduttaminen on todella tuttua puuhaa. Vuonna -99 laihdutin 15kiloa ja taas lapsen saamisen jälkeen 2004 ensin 10kg ja puolen vuoden paussin jälkeen taas toiset 10kg. Laihduttaminen on siis tuttua puuhaa, nykyään en anna painon nousta enää yli viittä kiloa, sen jälkeen aina laitan stopin ja kevennän. Mistäpäin muuten olet ja minkäikäinen?
"Mistäpäin muuten olet ja minkäikäinen?"
Ihan täältä Åbosta ja ikää plakkarissa lähes neljäkymppiä. Olisihan se kivaa tavata joku sinun tyylisesi nainen ja vaikka yhdessä trimmata kehoa sapuskoilla ja treenaamisella, ja varsinkin sänkypainilla:)
Tavataankos sitten? :) Olen tumma 32v. sinkkunainen (okei siis eronnut yhden lapsen äiti).
Treenaan itse ja pyrin pitämään kroppani jotakuinkin kunnossa. Täydellinen en ole enkä sitä edellytä mutta en tykkäisi jos liikaa alkaisi läskiä kertyä.
liian hyvää ollakseen totta? Mitkähän näistä viesteistä nyt olivatkaan sinun? No tässä kuitenkin meili, jos haluat kirjoittaa ja tavata. pacco@luukku.com
Tuohann tekee BMI 31.9 ja minua ei ainakaan naisena kiinnosta noin ylipainoinen mies. Sori vaan, ap, epäilen että naiset täällä kaunistelevat totuutta. Päät kääntyvät urheilullisten, normipainoisten miesten perään.
Vai mitä mieltä mammmat ovat naisesta jonka mitat ovat 170 cm ja 92 kg. BMi olisi tässä tapauksessa sama. Olisiko ihanan nallekarhumainen?
No en minäkään halua enää yhtään lisää painoa, mieluiten nykyistäkin kunnolla pois. Onhan se nyt totta vie silmille esteettisempää jos kroppa on atleettisen kotleettinen ja sihen pyrin. Tässä vain kun olen muutaman vuoden sisään aloittanut muutaman kunto- ja laihdutuskuurin niin ne tyssäsivät siihen että ensin meni nilkka ja toisella yrittämällä oli kuukauden kestävä hinkuyskä. Eli tarkoitus on taas aloitella ja todella saada kroppa paremmin itseä miellyttävään tilaan. En siis todella ole kriittinen naisten muotoja kohtaan, vaan omia. Totuus on että suurin osa monenkinlaisen vartalon omaavista naisista on todella silmälle mieleen. Naisen luonne on paljon tärkeämpää kuin kilot.
viestit olivat 7 ja 9. Voisin vaikka oikeesti kirjoitellakin sulle! :)
viestit olivat 7 ja 9. Voisin vaikka oikeesti kirjoitellakin sulle! :)
Ja siis myös 11! :)
Varo, se on joku naisena esiintyvä mies joka vedättää ja levittää antamasi kuvat ja mesevideot nettiin muiden naurettaviksi. Uskotko todella että koko Suomen kattava vauva.fi:n ainoa jutuistasi kiinnostunut nainen yömyöhään olisi vielä sattumoisin Turusta?
Mikäli on sellainen miehekkään nallekarhumainen, iso mies muutenkin, niin ei minusta ylipaino ole mikään ongelma ;) päinvastoin.