Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lisääntynyt valkovuoto!?

04.07.2009 |

Rv 16+ menossa ja nyt muutaman päivän ajan tuntuu lorahtelevan ihan jatkuvalla syötöllä. Raskauden myötä valkovuodon määrä on kyllä lisääntynyt, mutta tämä tulee nyt ihan housuista läpi, on niin nestemäistä ja runsasta. On kumminkin ihan väritöntä ja hajutonta. Samaan aikaan vatsakivut (kohdun kasvukivut?) ovat lisääntyneet.

Pikkuhousunsuojillahan tuo ongelma helpottuu, mutta mietin vaan, että onkohan tämä normaalia. Aiemmin olen suojitta pärjännyt. Onko muilla jossain vaiheessa vuodon määrä lisääntynyt selvästi?

(Varalta pissa- ja hiivanäytteet toimitettu, vastaukset ei vielä tiedossa.)

Killa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että normaalia tuo lienee, kun vaiva jatkuu, mutta ei ole pahentunut.

Olisi silti kiva kuulla muiden kokemuksia. Eikö kellään ketjun 173:sta lukijasta ole kommentoitavaa? :)

Vierailija
2/5 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menossa nyt rv 35, ja ihan normaalia tuo taitaa olla,vaikkakin yleisempää näin loppuraskaudessa. lorahteleva vuoto siis,pakko pitää suojaa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä lorahtelee valkkari. Esikon raskaudessa lorahteli kanssa ja loppua kohden lisääntyi vain.

Tälläkin hetkellä saa pitää pikkuhousunsuojaa jatkuvasti ettei housut ole märkänä..

Ihan normaalia se on. Joillakin lorahtelee enemmän ja joillakin vähemmän. Kaikki on normaalia.

Vierailija
4/5 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan uskoa, ettei tämä tästä vähene ja pistää pikkuhousunsuojan pöksyihin. :)

Vierailija
5/5 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivanäytteestä löytyi sitten clue-soluja eli kyseessä oli emätintulehdus, vaikka mitään muita tuon tulehduksen oireita ei ollut. Sain siihen antibioottikuurin ja vuoto on vähentynyt. Kannattaa näemmä tarkistuttaa tuokin asia, jos muilla vastaavaa.

Killa