Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeongelmia...

Vierailija
03.07.2009 |

Mies on jossain ihan tyhmissä asioissa ehdoton. Nyt aihe on aurinkolasit. Saan ostaa vain kalliita merkkilaseja, en halpoja. Mutta muotihan muuttuu. Ostin nyt lasit (urheilukaupan tarjouksesta, ei ihan merkittömät lasit, mutta ei mitkään raybanitkaan) ja se sai kunnon kilarit. Ilmoitti että parasta etten hänen nähden laseja pidä ja vittuili koko päivän asiasta. Siis oikeasti. Rahasta ei ole kyse, miehen kummallisista periaatteista vaan.

Sillä on muistakin asioista samoja mielipiteitä ja yleensä en jaksaa välittää, mutta tämä vaivaa nyt kovasti. Miten ratkaisen tilanteen?

Ja vielä: mies kyllä ostaa ja maksaa ne kalliit lasit jos ne haluaisin, mutta kun jos ostan kalliit lasit, niitä "pitää" pitää pitkään ja haluan vaihtelua. Ymmärrättekö? Siis olisi ihan rahantuhlausta laitaa 200-300e laseihin joita pitää vain yhden kesän.

parisuhde kriisissä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mumiset hiljaa kyllä rakkaani ja ostat aurinkolasisi sieltä mistä tahdot mihin hintaan tahdot.

Vierailija
2/4 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lasini mistä tahdon, mutta en kestä sitä narinaa ja vittuilua asiasta. Mies on TOSI raivostuttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mies on AINA oikeassa. Esim. jos tapahtuu jotain ja lapset alkaa itkemään ja se oli miehen vika, sanoo "no anteeksi MUTTA.. " ja aina on selitys MIKSI se ei oikeasti ollutkaan miehen vika tai edes vahinko vaan lapsen vika. (tai ihan mikä muu juttu vaan, se on aina oikeassa).

- Miehen mielestä sähköpostiviestiin on vain yksi oikea tapa vastata. Kun se oli mun mielestä tosi tyhmä tapa, enkä sitä käyttänyt, mies teki mulle salaa oman allekirjoituksen tyyliin "olen täysi idiootti kun en osaa kirjoittaa s-postia oikein" - en edes tiennyt että allekirjoitus oli siellä, meni jokaiseen viestiin (myös töihin liittyviin) mitä parin päivän aikana lähetin.

No nyt vastaan hänelle sillä ainoalla oikealla tavalla ja muille kirjoittelen kuin ennenkin.

Pointtina siis, että miehellä on tiettyjä fiksaatiota, asioita jotka tehdään vain yhdellä tavalla eikä neuvotteluvaraa ole. Onneksi niitä asioita ei ole montaa, mutta saakeli kun on raivostuttavaa. Ja mitä ihmettä teen näiden lasejen kanssa nyt??

Vierailija
4/4 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niillä on selitys miksi asiat ei ole niiden vika, mulla itelläkin yleensä on... mutta toi

sähköpostijuttu on törkee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi