Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karhu puri lenkkeilijää Lappeenrannassa juuri

Vierailija
03.07.2009 |

karhuu menossa keskustan suuntaan, sisätiloissa syytä olla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Vierailija
2/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä tota saatanan toitotusta pitää nyt kuunnella Helsingissä! Ei se karhu täällä ole, eikä siitä syystä mua vois vähempää kiinnostaa koko asia! Nyt menee grey pilalle kun ei voi pitää ääntä päällä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sille että täällä on jo kolme aloitusta samasta aiheesta...

Vierailija
4/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä tota saatanan toitotusta pitää nyt kuunnella Helsingissä! Ei se karhu täällä ole, eikä siitä syystä mua vois vähempää kiinnostaa koko asia! Nyt menee grey pilalle kun ei voi pitää ääntä päällä ollenkaan.

Myö saahaan olla täällä peloissamme ja kaupungille ole mitään asiaa. Ai kauheeta, siulla menee telkkariohjelma piloille.

Vierailija
5/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole suurempi vaara tulla pahoinpidellyksi ihan lajitoverin toimesta tai jäädä auton alle. Nämä "villipeto"keskustelut on aina hauskan hysteerisiä. T. olen susirajalta ja karhunkin livenä nähnyt.

Vierailija
6/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö saahaan olla täällä peloissamme ja kaupungille ole mitään asiaa. Ai kauheeta, siulla menee telkkariohjelma piloille.

Kyllä mua toisella puolella Suomea asuvana ei vaan vois vähempää kiinnostaa jos yksi karhu on eksynyt reviiriltään.

Vierailija
7/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole suurin ongelma, vaan että karhu on käynyt lenkkeilijän kimppuun, mikä on epätavallista, yleensähän karhu ei hyökkää.

Vierailija
8/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole suurempi vaara tulla pahoinpidellyksi ihan lajitoverin toimesta tai jäädä auton alle. Nämä "villipeto"keskustelut on aina hauskan hysteerisiä. T. olen susirajalta ja karhunkin livenä nähnyt.

Tällä kaakonkulmalla kun on se ikävä puoli, että noita ihmiseen tottuneita villipetoja tulee Venäjän puolelta. Siun aluella ei varmaankaan ole tälläistä onglemaa. Teillä varmaan ne karhut ja sudet juoksee karkuun kun ihmisen näkee, mutta meillä ei.

Vierailija
9/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi saatu infottua asiasta pe-iltana kuin tv:n vältityksellä? *ihmettelee*

Vierailija
10/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paha tulee idästä, jopa äkäset karhut. Voisko joku laittaa faktaa, että monenko ihmisen kimppuun hyökänneet esim. viimeisen sadan vuoden aikana. Pitäisi varmaan laittaa ulkonaliikkumiskielto koko maahan, että saisi ton itänaapurin karhukannan karsittua. Huoh! Samaa mieltä, että kyllä on suurempia pelonaiheita ihan meistä toisista ihmisistä. T. lappeenrantalainen (ja aika läheltä).

Vierailija
11/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua toisella puolella Suomea asuvana ei vaan vois vähempää kiinnostaa jos yksi karhu on eksynyt reviiriltään.

a

Joku vuosi sitten kun Venäjällä riehui metsäpaloja ja täällä meillä päin ihmiset siitä kärsivät ja pyysivät apua päättäjiltä, niin ei mitään tapahtunut. No annas olla kun savut levisivät Helsinkiin asti, niin johan alkoi mennä Venäjälle noottia.

Vierailija
12/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun Metsolat esitettiin ensikerran.

Vierailija
13/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paha tulee idästä, jopa äkäset karhut. Voisko joku laittaa faktaa, että monenko ihmisen kimppuun hyökänneet esim. viimeisen sadan vuoden aikana. Pitäisi varmaan laittaa ulkonaliikkumiskielto koko maahan, että saisi ton itänaapurin karhukannan karsittua. Huoh! Samaa mieltä, että kyllä on suurempia pelonaiheita ihan meistä toisista ihmisistä. T. lappeenrantalainen (ja aika läheltä).

Vierailija
14/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis sitä mieltä että ei olisi tarvinnut koko karhusta tv:ssä tiedottaa? Mielelläsi olisit siis nyt lähtenyt kaupungille kävelemään tai vaikkapa lenkille, vaikka siellä löntystää epäilemättä vihainen karhu?

Vierailija
15/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei nyt Tuksun tempaukset mutta kuitenkin yleensä ottaen kaikki. Jos sukulaisiani asuisi lappeenrannassa, niin takuulla olisin tehnyt varmistussoiton, että ovatko tietoisia asiasta.

Vierailija
16/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkeilijän Ruokolahdella. Taisi olla valaistu pururata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan