Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on riski kuolla synnytykseen, mutta en ilmoita ketään lähiomaiseksi

Vierailija
02.07.2009 |

sairaalan papereihin. Neuvola tietää lapsen isän yhteystiedot, kaivakoot sieltä jos minä satun kuolemaan alatiesynnytykseen tai sektioon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kukaan niitä papereita ja niiden tietoja kysele.

Vierailija
2/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolla muutenkin koska tahansa ja varsinkin saada keuhkoveritulpan jos sektioon joudun. Ihme että ylipäänsä raskauduin BMI 46.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ilmoita ketään lähiomaiseksi?

Vierailija
4/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vähän aikaa sitten, kirjoitustyylistä tunnistaa

Vierailija
5/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan 3-vuotiaan lapseni, mutta häntä ei voi sairaalan papereihin merkitä lähiomaiseksi. En halua ketään päättämään mahdollisesta hengityskoneen sammutuksesta, lääkäri päättäkööt jos hoito on tuloksetonta.

Vierailija
6/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkään saanut nyhdettyä minulta lähiomaisen nimeä, nyt rv 34. Varmaan ilmoitan tuon Heinämäen Minnan ja keksin sille puhelinnumeron jos vielä tinkaa.

Vierailija
7/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla jotain tukiverkkoa on?

Onnea tulevasta vauvasta!

Vierailija
8/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkoveritulpan tai muun veritulpan kohdalla?

Mulla homotsygootti trombofilia ja saan veritulpan 87% varmemmin kuin tavallinen ihminen. En usko,että tuo läski panee paremmaksi. Olen synnyttänyt viisi lasta, ja kertaakaan en ole kuollut...

Vierailija
9/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka voisit nimetä lähiomaiseksi? Kenen luona 3-vuotiaasi on synnytyksen aikana?

Jos niin surullisesti kävisi, että kuolisit synnytykseen, kyllä sinulle joku lähiomainen löydetään rekistereistä, ja hän alkaa hoitaa asioitasi. Jos ei löydy, viranomaiset hoitavat asiat.

Miten muuten voit? Oletko varma, ettet ole masentunut? Kirjoitustyylisi on jotenkin alavireinen.

Kannattaa suhtautua valoisin mielin synnytykseen, vaikka jotkut asiat mieltä painaisivatkin. Pitkää ikää sinulle ja lapsillesi!

Vierailija
10/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan omainenhan nyt ei todellakaan päätä hengityskonehoidon lopettamisesta, sen päätöksen tekee lääkäri. Omainen voi periaatteessa vain vastustaa hoidon lopettamista, ei koskaan päättää että hoito lopetetaan.