Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi tulehtuneisiin korvareikiin?

Vierailija
02.07.2009 |

Pika-apua kiitos... On ollut yli 10 vuotta reiät korvissa (ihan tavallisesti korvalehdissä) ja nyt ne yhtäkkiä tulehtuivat juuri kun on tulossa kesähäitä ja muita juhlia. Ou nou! Olisiko tällaiseen vaivaan jokin tehokas voide tms.?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

desinfeeraa sillä pari-kolme kertaa päivässä

Vierailija
2/4 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahkerasti haavanpuhdistusaineella ja käyttää basibact-rasvaa. Sitten kannattaa laittaa puhdistetut kultaiset korvakorut (jos reiät vaan sen kestää) ja välttää korvien pitelyä sekä ehdottomasti välttää rihkama/hopea korviksia. Mulla tulee ainakin välittömästi "nikkeliallergia" tai vastaava hopeakoruista ja rihkamakoruista, vaikka niissä kuinka mainostettaisiin allergiatestausta jne. Kulta ja valkokulta on mulle ainoa passeli materiaali (siinä korvan läpi menevässä osassa). Osaan roikkuvista korviksistahan voit vaihtaa itsekin koukut laadukkaampiin... Onko sun tulehdus tullut rihkamakoruista? Vai miten se puhkesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bacibactia jo laitoin pari kertaa, mutta en tiedä auttaako se nopeasti. Hirveän tylsää jos pitää mennä kesähäihin ilman korvakoruja... Johtuisikohan tämä tosiaan hopeakoruista... olen aina käyttänyt hopeisia koruja, eikä koskaan ole aiemmin tullut mitään. Mutta nyt yhtäkkiä korvat ei siedäkään niitä. Täytyy vaihtaa kultaisiin, plääh.

Vierailija
4/4 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä räplää niitä likaisilla käsillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi