Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se nyt prkl kumma, kun jotkut eivät osaa pitää koiriaan kurissa! ov

Vierailija
01.07.2009 |

Olin äsken taaperon ja koiran kanssa lenkillä. Meidän vanha pieru ei välitä muista koirista pätkääkään ellei se toinen koira ota ensi kontaktia ja tule ystävällisenä nuuskimaan tms.

Noh, vastaan tuli sitten yks mies sekarotuisen hurtan kanssa, joka tietty hoksasi meidän koiran. Rupesi haukkumaan ja tuli voimalla "päälle". Meidän koira tietty rupesi murisemaan ja kun se ei auttanut ja toinen koira sen kun tulee päälle, meidän koira alistui.

Ei mitään vaikutusta, rakki senkusta käy päälle muristen ja haukkuen. Ja mitä tekee toinen omistaja? EI mitään! Kunhan naureskelee, että ei se meidän "Ville" nyt mitään tiedä alistumisista, kun kaikki muut koirat on vaan hyökänneet vastaan!!

Onneksi sain meidän koiran sitten väkipakolla raahattua pois (kun meidän koira alistuu, niin sehän ei liiku senttiäkään ennen kuin toinen koira on kadonnut näkyvistä. Tätä ei ole tapahtunut kuin pari kertaa aikaisemmin).

Kyllä vitutti, suoraan sanottuna! Olisin sanonut omistajalle suorat sanat, mutta kun tuo meidän pieni papukaija oli paikalla, niin en viitsinyt sanoa niin kuin meinasin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhellä äijällä on ihan vamma, aina se on päästämässä sitä koiraansa mun koiran lähelle, vaikka hyvin tietää että se sen koira ei tykkää vaan yritää käydä päälle. MÄ en tiedä mikä helvetti sitä ukkoa vaivaa?

Vierailija
2/3 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimex eilen olin meidän kultasennoutajan kanssa koirapuistossa heittelemässä sille palloa ja eiköhän sieltä ilmesty sit joku ihme räksyttäjä sakemanni siihen aitaukseen missä me oltiin... se sakemanni koko ajan räksytti ja yritti niskan päälle... onnex meijän koira ei provosoidu kovin helposti tuollaiseen mukaan.. olis nii tehny mieli sanoo sille sakemannin omistajalle et vie helvettiin toi räksyttäjä koiras... hetken päästä kaverini tuli koiransa kanssa aitaukseen ja sakemanni oli heti senkin niskassa kiinni, kaverin koira lähti siihen mukaan ja meinas tulla kunnon narttutappelu niille kahdelle.. sit onnex se sakemanni lähti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa koiranomistajana muakin tuollainen pelleily pattiin.

Jos pääsis itselle käymään vastaavaa (koira karkaisi hallitsemattomasti toista tervehtimään, SAATI häiriköimään) olisin todella nöyrää muijaa ja pyytäisin moneen kertaan syvästi anteeksi sekä tsekkaisin tarkkaan, kävikö toiselle mitään (siis lemmikille tai omistajalle).