Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskausajan painonhallintaa!

Vierailija
30.06.2009 |

Olen tällänen tappi: 160 senttinen ja painan 70 kiloa, normaalipainoraja menee 7 kilon päässä.

Olo on tukalan tuntunen.

Raskaan olen rv 8 ja ahdistaa jo valmiiksi jos paino jälleen karkaa 20-30 kiloa.

Onko teillä ollut neuvolan ravintoterapeuttia apuna (onko auttanut) vai miten olet selvinnyt jos paino on aikasemmin noussut ja millä saanut kuriin?

Kenties jopa laihtunut??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

25pistettä söin suunnilleen joka päivä eli n.1600kcal ja yritin syödä terveellisesti sokeria vältellen ja hyviä rasvoja suosien. 10kg tuli painoa ja siitä 4kg oli vauvaa:)

Vierailija
2/4 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastavien ruokailuohjeet ja noudata niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi myös liittyä ja pistää kalorit +/-0 tasolle.

Vierailija
4/4 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esikoisesta ollut vähän paastorajasta "sokeritautinen". Mutta ne kun laski rajoja sittemmin niin nykysin pääsen pälkähästä (vaikka joka kerta rajat tainnu aina olla edelliskertaa huonommat).

Raskausajan diabeetes on ihan tavallista kuitupitosta ruokaa. Neuvolani luonnehti: näin kaikkien pitäisi syödä! Kuituja, kuituja..

Sairaalassa esikoisesta olin jossain neuvonnassa jossa suositeltiin melkeimpä ruisleipää syötävän.

Mutta silti olen lihonut 20-30 kiloa raskautta kohti. Ja kun on neljäs lapsi ja ikää alkaa puskemaan niin vähän ahdistaa ajatus olla taas 100 kilonen keijukainen.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi