Mikä väri sopii oranssin kanssa, siis vaatteissa?
Mulla ihana oranssi paita ja vielä ihanammat orassit kengät...mutta minkä värinen olisi siihen sopiva hame???
Kommentit (13)
Itse käytän oranssin paidan kanssa ruskeita housuja, sopii hyvin.
oranssi ja sininen on ihanat yhdessä!
eli minkäsävyinen iho, ja silmät ja hiukset, mutta noin yleensä sanoisin että joku neutri ettet näytä ihan pääsiäiskoristeelta. Ruskea on aina luotettava, tasapainottaa. Myös musta toimii
käykö beige..?
Itse olen tumma, tosi tummat hiukset ja nyt kivasti rukettunut iho...
Mun mielestä siis :) Räväkämmän ilmeen saat aiemmin mainitulla violetilla, ja viininpunainen sopii tosi hyvin oranssin kanssa. Tosin ei kaikki viininpunaiset kaikkien oranssien kanssa ;) Itse voisin noiden lisäksi yhdistää oranssin suklaanruskeaan ja ehkä oliivinvihreäänkin, mutta se riippuu taas sävyistä. Musta on liian kova, joten ei sitä.
käykö beige..? Itse olen tumma, tosi tummat hiukset ja nyt kivasti rukettunut iho...
ja kun olet tumma ja ruskettunut, niin ehdottomasti valkoinen!!
harmaa tai turkoosi, myös ruskea käy.
ehkä tuo suklaan ruskea tai valkoinen olis paras..
Mistä mä nyt tähän hätään löydän suklaan ruskean hameen...Kääks...
Kiitos hyvistä vinkeistä.
ap
Ruskea sopsi oikein hyvin. Ja sininen on oranssin vastaväri joten se on myös passeli väri. riippuu oranssin sävystä mutta violetti käy, ja saattaisi käydä ailiinin punainenkin, joka on kyllä ihan makukysymys sitten.
Juuri puin lapsen oranssiin paitaan ja tummanvihreisiin shortseihin - tosi hyvä yhdistelmä.
Itselleni ei oranssi käy ollenkaan - olen kalkkilaivan kapteeni.
miksei valkoinenkin