Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

m 53 v: "heitä mekko pois anna tissimaitoa."

Vierailija
30.06.2009 |

Olin sijaamassa vuoteita työpaikallani, työmekko päällä. En edes huomannut että samassa huoneessa loikoileva kehitysvammainen mies tarkkaili minua. Käännähtäessäni häneen päin huomasin hänet ja hymyilin, jolloin mies sanoi vuoteestaan: "Heitä mekko pois ja anna mulle tissistä maitoa."

Miten sinä olisit reagoinut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisi alkanut naurattamaan, en tiedä olisinko saanut sanottua mitään höpsistä kummempaa. Meillä on töissä palvelutalon asukkaana kehitysvammainen mies joka yrittää tunkea naisten kanssa hissiin ja alkaa puristelemaan. Saunotettaessa pihisee innoissaan aivan juhlakunnossa, on kyllä rasittavaa.

Vierailija
2/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keharit on kehareita, harmittomia veijareita suurin osa... =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että, no enkä anna, hymyilin taas ja jatkoin töitäni. samalla kyllä jatkoin keskustelua ja kerroin että vauvat juovat tissistä maitoa. Kysyin että oleko sinäkin juonut vauvana äidin tissistä maitoa?

Kyseisen miehen kohdalla on jotenkin niin suloista että iso, mörisevä, karvainen ja kaapin kokoinen mies on niin pieni poika, kuitenkin. Tällä ei peli ole koskaan juhlakunnossa, mutta jotain yritelmää sillä silti on seksuaalisuuden suuntaan; toisinaan se "unnuttaa" tyyny jalkovälissä ja laulaa tyytyväisenä ja sitten välillä tulee näitä yllättäviä kysymyksia. Työntekijöistä naiset se rinnastaa äitiin ja miespuoliset isään.

Vierailija
4/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tämä mies on tarpeeksi vauvan asteella...

Vierailija
5/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin olen työskennellyt kehitysvammaisten parissa ja välillä on kyllä hymyssä pitelemistä. Yhdellä n. 50 v. herralla on aina tapana yrittää pussata niin hoitajia kuin asukastovereitakin :)

Vierailija
6/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran siihen tuli down-tyttö ilmeisesti isänsä kanssa ja ostivat mm. siteitä. Tyttö katsoi silmiin ja sanoi, että verta vuotaa. Mitä siihen voi sanoa? Menin vähän hämilleni, sanoin kai vaan jotain ok...