Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskit ja viidakot tehdään treffit uimahalliin!!

Vierailija
28.06.2009 |

Nyt kaikki läskit, reippaan karvoituksen omistavat, riippurintaiset ja -vatsaiset, raskaus- ja leikkausarpiset, rinnattomat, ne, joilla toinen rinta poistettu, ne, joilla paha ihottuma (keksiikö joku vielä lisää)- kokonnutaanko porukalla johonkin uimahalliin, ja sitten nuo uimahallitirkistelijät tietty mukaan, he voivat sitten tiirata rauhassa joka kulmasta 10 cm päästä meitä, ja raportoida sitten jutun täällä.

Mikä paikka ja aika?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin riippuvat "työmiehenrukkaset" ja raskausarpia löytyy koko kylälle nähtäväksi! Toivottavasti ei uima-altaat tyhjene kun me kaikki sinne molskahdetaan yhtäaikaa =D

Vierailija
22/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rv 40 raskausmaha, turvotusraitoja ja selluliittia. Karvat olen kyllä ajanut muualta paitsi päästä aamulla, mutta laitan jotain pahaa rasvaa, niin saadaan mulle sitten sellainen kunnon näppyläinen posliini, jotan karvan ystävät voivat puolestaan kauhistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina sänki säärissä, rehottava häpykarvoitus, aknea, näppyläinen pylly, selluliittia, likinäköisyyttä, paksut varpaat ja niissä liuskoittuvat kynnet.Piikkisuorat hiukset ja roikkuvat häpyhuulet.

Vierailija
24/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tapaaminen olla kaikille rumille, meinaan jos on hoikka, mutta muuten esim. kurre-hampaat tms.

Vierailija
25/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha roikkuu.

Mutta saanko ajaa posliinin? Mulla olis nimittäin komeat riippuvat pienet häppärit, jotka näkyy kivasti isojen alta. Mutta ne ei pääse kunnon oikeuteen ellei ajelis ihan paljaaksi.

Voisin myös vetaista jotain rasvaa niin saisin sen näppyläisen broilerin ja siihen päälle ne häppärit.

Vierailija
26/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahtuu mukaan! Kunhan ei missään nimessä ole miss Suomi-ainesta!

=)

Vierailija
27/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt repesin. =DD

Vierailija
28/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuva mummeli tarkoittaa, että KAIKKI riippui ja oli vanha. Siis TODELLA riippui... kun istui syliin tunsin mummon riippuvat persnahkat paljon ennen kuin paino tuli syliin.

Herttainen täti, oli jättänyt prillit päähän saunaan, ne meni huuruun, eikä tosiaan nähnyt mitään. Mun oli pakko paeta saunasta nauramaan.

Vierailija
29/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyisin seuraan!

Otetaanko mukaan vammaisia ihmisiä ja vanhuksia? Vallataan paikat, jess!

Vierailija
30/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... ja ihmisiä joilla on paha inkontinenssi!

Vierailija
31/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikoihin kehdannut mennä uimahalleihin, mutta tässä porukassa mikä jottei :D Mä olen kyllä ihan hoikka ja muuten kiinteä, mutta löysä ja arpinen vatsanahka roikkuu missä sattuu, tissit on raidoitettu ja täysin eriparia ja lisäks vielä hirvee aikuisiän akne mihin ei lääkkeet pure, ja luonnollisesti ilman meikkiä kaukana hehkeästä ;P Koskas mennään???

Vierailija
32/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reikäiset alkkarit, virahtaneet tissiliivit ja virttynyt uikkari! Kamala juurikasvu. Vois sitten ne timmit ja muotitietoiset kauhistella.

Voisin kerätä pulloja, että saisin lipun hinnan kasaan.

Vierailija
33/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan tamppari pimpsaan ja annetaan narun roikkua!

Vierailija
34/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen, jolla on todella typerät rusketusraidat. Siis vain käsivarret ja rintakehä punoittavat tän viikon helteistä. Tää "rusketus" siis löllykkä mahan ja maan vetovoiman tuntevan takapuolen kera.

Vierailija
35/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hinataan hissillä altaaseen. Voitais kaikki käyttää sitä! Vuoronperään jokainen veivaa kampea ja viimeisen kampeaa valvoja.

Kannatetaan! T: Läski ja karvainen. PS: JOs rantaudun voisiko joku vierittää minut takaisin altaaseen? Greenpeace?

Vierailija
36/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi hauskaa ja saisi nauraa vedet silmissä (kuten teen nytkin)

Vierailija
37/38 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin paikalle myös kaljamahaisia terassikyttääjäukkeleita, jotka kuvittelevat, että heillä on varaa arvostella naisia. Miehiä paikalle niin näkevät minkälainen on aidon näköinen nainen!

Tai ehkä oma mies pitäisi minua ihan hottislöytönä kun näkisi kaikki itsestään huoltapitämättömät naisruhot rivissä saunanlauteilla. En ole täydellinen, mutta yritän ainakin pitää vartaloni kohtuu kunnossa ja karvaosaston siistinä...Vaikka selluliittiä löytyy kyllä peräosastosta ja rinnoissakin painovoiman vaikutus näkyy jo.

Vierailija
38/38 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi