Mitä kautta sait nykyisen työpaikkasi?
Kommentit (18)
Entinen työkaveri soitti ja kysyi että kiinnostaisiko paikka.
joskus aiemmin hakenut samaan "firmaan" töihin,mutta silloin paikkaan valittiin talon sisältä joku.
Meni ehkä puoli vuotta ja kyseisestä työpaikasta soitettiin ja pyydettiin töihin. Silloin elämän tilanne oli sellainen, etten voinut ottaa kyseistä työtä vastaan, mutta pyysin soittamaan jos myöhemmin ilmaantuisi jotakin.
Soittivat sitten puolen vuoden päästä (vuonna -02) ja sillä tiellä ollaan edelleen :)
Siten sain paikasta kesätöitä. Ja nyt olen ollut samassa firmassa 13 vuotta.
Pistin hakemuksen, pääsin haastatteluun ja psykologisten testien kautta minut valittiin 50 hakijan joukosta.
Eräs yhteistyökumppanini oli suositellut asiakkaalleen minua, ja nykyinen työnantajani soitteli useammankin kerran ennen kuin sai minut suostuteltua yritykseensä töihin. Tällä hetkellä olen tosi tyytyväinen että tuli vaihdettua!
sitten soittivat viikonlopputöihin, seuraavana päivänä valmistumisesta menin vakituiseksi.
Edellisen, edellisestä ammatista sain suhteilla, olin vierailulla tutun työpaikalla ja tämä kehoitti hakemaan heiltä töitä.
kotoa pakkopaidassa, kun en ois millään halunnut lopettaa Simpsonien katsomista, mut niin ne vaan lätkäs mut ulkoministeriksi. Joku oli kadulla nähny mun kävelevän Alkosta kotiin, vaikutin kuulemma tosi pätevältä.
Hakijoita n. 100, valitsevat toisen mutta tämä lähti pian saatuaan jo aiemmin hakemansa paikan ja sitten minut kutsuttiin 2. ja 3. kierroksen haastatteluihin ja psykol. testeihin. Ei siis ihan nopea prosessi - lähemmän puoli vuotta + edellisen paikkani 2 kk irtisanomisaika, mutta hyvää kannatti odottaa. Palkkakin yli 6.000 kuussa.
kyseisessä firmassa ja samassa olen yhä (12 vuotta). Tosin tehtävät ovat vaihtuneet pariikin kertaan.
Olen tyytäväinen nykyiseen toimenkuvaani.
Minut sanottiin irti (paikasta jota vihasin) ja olin viikon ihan sekaisin. Jäin sairaslomalle. Hain työtä paikasta joka ei kuulostanut kovin kivalle. Sain paikan ja olen viihtynyt erinomaisesti.
oli avoin haku ja yli 150 hakijaa :). Ei suhteita, mutta vähän alalta jo valmiiksi kokemusta ja sopiva koulutus.
3viikon keikka piti olla. Mutta se jatkui, ja jatkui, ja jatkui..kunnes olin ollut siellä niin pitkään töissä että sain hakea heiltä avointa paikkaa (sisäinen haku, vain yli 6kk sijaisena olleet saa hakea), sain sen. Tai no ihan ekaa mahdollista en saanut, mutta tokan mitä hain.
yhdessä aikaisemmassakin työpaikassani. Nyt olivat vaihtaneet yritystä ja palkkasivat minut siihen kun soitin ja kysyin olisiko paikkaa.
tosin hän oli käynyt sen 35v aikaisemmin.
Nimittäin sukulaisuussuhteilla.
Menin edellisen laman aikaan valmistuttuani perheyritykseen, piti olla vain vähän aikaa ja lähteä eteenpäin. Sinne jäin, oli kaikkien kannalta hyvä ratkaisu. Töitä riittää ja se on mielekästä, lisäksi motivaatiota lisää se, että tekee "itselle".
olin ollut konsulttina kys. paikassa muutaman kuuakuden aikaisemmin.
ja osastonhoitaja otti yhteyttä