Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua, miten rohkeesti noita lantiofarkkuja (vai mitä lie) käytetään!

Vierailija
24.06.2009 |

Voisiko joku ylipainoinen sanoa, miksi käyttää housuja, joissa ylipaino ekstra korostuu?! Yhdistettynä tiukkaan t-paitaan. yöks.

t.itsekin ylipainoinen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielletyiksi... Ja kaikki pitkät paidat tuntuu olevan tavalla tai toisella tunikanoloisia. Eivät halua olla "tyylittömiä tunikankäyttäjiä"?

Vierailija
2/7 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toki ole "tunikanvastainen". Eli mun mielestä tunika ilman muuta käy ja sopii, mutta tällä palstalla se on nostettu välillä esiin rankasti tuomiten. Siksi siis heitin kommenttini.

t.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ilkialaston vararengas näkyy?

Vierailija
4/7 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Esprit merkillä on vain lantiofarkkuja, oli mikä hyvänsä malli niin aina lantiofarkut. ne on kuitenkin ainoat farkut jotka pituuden puolesta on mulle sopivat. sen takia siis käytän lantiofarkkuja. ylipäätään kaikki shortsit yms. mitä olen ostanut, on aina sellaisia et kun menee kyykkyyn niin persevako näkyy, vaikka sovituskopissa vaikuttavat normaalikorkuisilta niin valahtaa aina alas. olen kai oudon mallinen. tiukka t-paita kun muuten yläkroppa on hoikka.

Vierailija
5/7 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tunikoista sananen. Mulla ei noin muuten ole tunikoita vastaan mitään, mutta mulle ne ei sovi pätkääkään. Näytän aivan raskaanaolevalta. Ja olen kokeillut kymmeniä tunikoita ja aina sama homma.

Lihavan ei pitäisikään pukeutua mihinkään telttaan. Mulle parhaiten sopii ladyfit-malliset paidat, jotka istuvat hyvin mutta eivät ole liian tiukat.

Vierailija
6/7 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija, ja ryhmässäni on liki 5o-vuotias nainen, jolla aina (siis AINA) istuessaan näkyy persevako. Ilmeisestikin käyttää liian pieniä puseroita, koska näin on.

on tehnyt mieli sanoa ihan ystävällisesti: Hei, laskisitko sitä paidanhelmaa vähän alemmas.

:) Ei tämä mun maailmaani kaada, mutta on huvittavaa :)

Vierailija
7/7 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä, eli minä olen se jolle sopii vain espritin lantiofarkut. toinen juttu on se että olen pitkäselkäinen, MIKÄÄN normaali t-paita ei yllä farkkujen yläosaan asti. ei sellaisia tarpeeksi pitkiä paitojavaan tehdä. nytkin on hm t-paita napaan asti vaikka muuten istuu just sopivasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän