Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana - uskallanko kyläillä kissaperheiden luona?

Vierailija
19.12.2008 |

tiedän, hysteriaa varmasti, mutta haluaisin mielipiteitä. Entä uskaltaisiko siellä syödä mitään, jos on tyhjätty kissanhiekkalaatikkoa ja tietty pesty kädet, mutta sitten kokattu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyvänen aika..........

Vierailija
2/11 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toksoplasmoosia esiintyy kissoilla jotka syövät raakaa lihaa, eli lähinnä metsästävillä ulkokissoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kotona, äläkä kutsu ketään kylään. Älä syö mitään, äläkä juo mitään. Koskaan ei voi olla liian varovainen, sun lapsen tulevaisuus on kuitenkin kyseessä.

Ja sitten kun lapsi syntyy, älä sittenkään poistu kotoa. Mitä tahansa voi sattua! Hyvä äiti ei saata lastaan vaaraan tahallaan.

Vierailija
4/11 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu yleensä sitä kakkaa tarvii joutua suuhun että siitä jotain itsellesi tulisi ja turkin kukaan kokkailee kissanpaskat käsissä...

Vierailija
5/11 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan syö, jos tarjoavat kissan kakkaa!

Vierailija
6/11 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty laitan niillä käsillä tarjottavatkin juuri sinulle! Ja arvaas kun sun vauva sit syntyy niin tuun niillä samasilla paskasilla käsillä sitte lääppii sun vauvaas!!!

Eli toisin sanoen älä missään nimessä mene kylään! Dorka!

Vierailija
7/11 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ylihysteerinen, se on totta.

Vierailija
8/11 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et myöskään uskalla mennä kauppaan ja tarttua ostoskärryihin, toksoplasmoosi voi hypätä silmille. Älä myöskään kulje julkisilla

Vierailija
9/11 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin raskaanameillä oli 4 kissaa. Muista pestä kädet hyvin jos kissoja silittelet. Aika epätodennäköiseltä tuntuu että kissan ulosteita sattumalta joutuis kahvipöytään

Vierailija
10/11 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole lukenut siitä tutkimuksesta, jonka mukaan näppäimistö on _todella_ kamala bakteeripesä!!!

Vierailija
11/11 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta tutkittiin raskauden aikana toksoplasma-vasta-aineet, koska meille oli hankittu kissa vähän aikaisemmin. Yllätys olikin, kun tulokset tulivat. Olin sairastanut toksoplasmoosin joskus ennen kissanhankintaa! Mistä tartunnan olen saanut ja milloin olen sen sairastanut, en tiedä, mutta kissojen kanssa en ennen omaa kissaa ole ollut juurikaan tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi