Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä pääsee eroon kaksoisleuasta?

Vierailija
23.06.2009 |

Ylipainoa löytyy n. 10 kg ja olen vihdoin saanut itseäni niskasta kiinni ja PÄÄTTÄNYT tehdä asialle jotain.

Eniten mua ärsyttää kuitenkin toi kaksoisleuka. Onko jotain jumppaa, millä sen saisi pois? Tai edes kiinteämmäksi?

Muuten olen päättänyt pienentää ruoka-annoksia, vähentää herkkuja ja liikkua enemmän, sekä jumpata. Liikkumista ja jumppaa oonkin harrastanut itse asiassa koko ajan, nyt siis toi syömispuoli kuntoon...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/12 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorista pääsi ja ota hyvä ryhti. Työnnä kieli niin pitkälle ulos kuin mahdollista suoraan eteen päin. Pidä jännitys kielessä ja kaksoisleuan alueella. Laske kymmeneen. Toista kymmenen kertaa. Toimii!

Tuo tehoaa parhaiten, jos sen tekee esim. ruuhkabussissa tai oopperassa. Tarhan vanhempainiltakin on tehokas treenipaikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just noissa paikoissa tuota ajattelinkin treenata!!! Sä oot varmaan selvänäkijä!

Tai sitten esim. lauantairyysiksessä ruokakaupan kassalla.

t. ap

Vierailija
4/12 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just noissa paikoissa tuota ajattelinkin treenata!!! Sä oot varmaan selvänäkijä! Tai sitten esim. lauantairyysiksessä ruokakaupan kassalla. t. ap

ja teho paranee edelleen, jos siihen yhdistää silmäjumpan. Pidät siis tuon asennon, mutta kääntelet silmisäsi hitaasti puolelta toiselle. Keskittymistä parantaa, jos löytyy jotain kohteita, joihin katseen voi kohdistaa hetkeksi. Esim naapurin akan perse, viereinen ostoskärry, mummon nenä tai kassaneidin korva.

Tai sitten vain liikutat silmiä tasaisesti etkä anna minkään häiritä.

Vierailija
5/12 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi älysin kysyä täältä!

Oliko Einsteinilla muuten kaksoisleuka, tuosta kuvasta ei saa selvää...?

Jos jollain nyt sattuis olemaan ihan oikeitakin vinkkejä, niin nekin kyllä kelpaisi :D :D.

t. ap

Vierailija
6/12 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mulle itselleni. Paino on nyt 57 kg, pituus 160. Heltta hölskyy ikävästi, vaikka muuten olen aika sopusuhtainen. Kun saan 4 kg pois, ei mulla ole enää kaksoisleukaa. Se tulee ihan ensimmäisenä, kun paino lähtee nousuun. Nyt laihdutan imettämällä.

Vierailija
7/12 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ooot niin paras" tää toimii oikkesti! oot ihana

Vierailija
8/12 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leuan lihaksia käyttäen "äks yy äks yy äks yy" sarjoina, useita kertoja päivässä.

Käsipainotreeni auttaa myös, sillä niitä nostellessa kaulakin saa harjoitusta ja muokkaantuu.

Vierailija
9/12 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorista pääsi ja ota hyvä ryhti. Työnnä kieli niin pitkälle ulos kuin mahdollista suoraan eteen päin. Pidä jännitys kielessä ja kaksoisleuan alueella. Laske kymmeneen. Toista kymmenen kertaa.

Toimii!

Vierailija
10/12 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä noita kokeilla.

Rasvaimu joo... jos nyt ei kuitenkaan :).

t. ap

Vierailija
11/12 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITellä on perheestä siunaantunut semmoine perimä, että on.. ei varsin kaksoisleuka, mutta ei semmoinen siro kaulakaan. Tiiättekö, että kaulan linja ei kule silleen kauniisti ensin vaakatasossa ja sitten alas, vaan vähän vinosti solisluita kohti. Harmin paikka, mutta eipä mahda mitään. Jos olisin tosi laiha, se ei juuri näkyisi, mutta koska en ole, se näkyy (ainakin minulle). Ja jos olisin kunnolla lihava, siitä tulisi kaksoisleuka tai semmoinen kalkkunamainen. :D

Että joko kirurgi, tai alipaino! :D

Vierailija
12/12 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisleuan Poistamiseen - http://chinup.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan