Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kohdunulkoinen, munanjohtimen poisto, kokeneita?

Vierailija
20.06.2009 |

Haluaisin tietää, paljonko pienemmät mahikset tulla raskaaksi. Onko molemmat munanjohtimet normaalitilanteessa yhtä aktiiviset vai yleensä toinen? Tuleeko menkat normaalisti? Sain aika vähän infoo sairaalasta, ku kiiirettä pukkas...

Kiitos jos jaksat vastata! hyvää jussia!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani kokemuksestasi!

Minulla oli extra tammikuussa ja toinen munajohdin poistettiin. Leikkauksen yhteydessä olivat tähystänet toisenkin munajohtimen ja sen sanottiin olevan auki ja kunnossa.

Olen nyt rv 7+3 ja keskiviikkona saimme nähdä ultrassa, että pikkuinen köllötti oikeassa paikassa ja sydänkin sykki :)

Minulle lääkäri sanoi, että varmasti raskaudut uudestaan. Toinen munasarja saattaa ruveta nappaamaan toisen puolen munasoluja ja toimimaan siis entistä aktiivisemmin :)

Kun raskaudut uudestaan, pitää raskauden sijainti tarkistaa rv7. Kohdunulkopuolinen kun saattaa uusiutua. Riski on toki edelleen pieni, mutta olemassa.

Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
2/4 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa on ollut raskaana sen jälkeen ja molemmat saivat alkunsa ekasta yrityskierrosta. Hänellekin sanottiin, että ei pitäisi vaikeuttaa raskaaksi tuloa ja hänen kohdallaan ainakin piti paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen munanjohdin alku vuonna. en ole vielä tullu raskaksi. Nytkin itkettää ku ei vaan tärppää.alko vuoto... niin ja on vuotanut aivan normaalisti.

Vierailija
4/4 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi lasta olen saanut sen jälkeen, ekaa raskautta yritimme lähes vuoden ennen kuin tärppäsi, toinen lapsi tuli vahingossa.

Ja noiden raskauksien välissä oli vielä yksi km.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan