Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Islantilaiset?

Vierailija
19.06.2009 |

Ajattelin lähteä käymään Islantiin, mutta kertokaapa millaisia ihmisiä islantilaiset ovat?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt, mitenköhän paljon niillä on perinnöllisiä sairauksia. Pieni populaatio. Suomessa monta kertaa isompi ja täälläkin kaikenlaista geeniä.

Vierailija
2/7 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän yhden, joka asuu täällä ja on kyllä aivan tosi mukava ihminen ja oppi suomenkielen nopeasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/7 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksynä olin muutaman päivän Islannissa. Ihmiset ovat ystävällisiä, englannin kielen taitoisia ja hyvin samannäköisiä kuin me suomalaisetkin. Palvelu joka puolella oli ystävällistä ja asiallista.

Todella mukava maa, johon haluan joskus vielä uudestaankin.

Vierailija
5/7 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on naapurina islantilainen nainen ja hän on tosi kiva! Kiva löytää täällä joku jolla on samanlaiset, pohjoismaiset tavat kuin minulla. Oli sitten kyse ruokailusta, ruoasta noin yleensä, aikatauluista tai vaikka urheilusukista ;)

Vierailija
6/7 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä eivät nyt niin kamalasti eronneet meistä suomalaisista, heidän kanssaan tuli melkein paremminkin toimeen kuin ruotsalaisten. Olivat aika samalla suomalaisten tapaan suoraviivaisia ja -sukaisia, halusivat että asiat tapahtuvat heti. Pääosin ihan ok tyyppejä.

Vierailija
7/7 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on mun tuntemani islantilaiset. Työkavereina mulla on ollut useita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän