Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä minulla pitäisi olla, jotta rikkaat ja hyvätuloiset

Vierailija
18.06.2009 |

ystäväni olisivat minulle edes pikkaisen kateellisia? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakata tavoittelemasta muiden hyväksyntää joka asiaan.

Vierailija
2/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen? Minä olen kai sitten tuollainen rikas ja hyvätuloinen, ja pyrin kyllä olemaan kadehtimatta ketää. En myös toivo kenenkään olevan minulle kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea ajatella, että kukaan pitäisi minua ystävänään, jos erityisesti oikein haluaisi, että juuri minä olen hänelle kateellinen. Outo ajatuskulku.

Kenenkään elämä ei ole täydellistä, ei toisia kannata kadehtia. Tottakai joillakin näyttää olevan helpompaa kuin toisilla, mutta silti et tiedä heidänkään taustoistaan ehkä mitään.

Vierailija
4/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia ihmisiä, jotka ovat minulle kateellisia.

Vierailija
5/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä ei ole lapsia niin sinulla pitäisi olla maailman suloisin ja kiltein lapsi joka muistuttaisi heitä että hitto - miksei meillä ole tuollaista.

Jos heillä ei ole miestä niin sinulla pitäisi olla maailman komein ja rakastavin mies joka muistuttaisi heitä että hitto - miksei meillä ole tuollaista.

Jos heillä on ylipainoa niin sinun pitäisi olla spinninghirmuhoikka painoindeksillä 19 joka muistuttaisi heitä että hitto - miksemme me ole noin hyvän näköisiä.

Jos heillä on tylsä työpaikka niin sinulla pitäisi olla unelmiesi työpaikka joka muistuttaisi heitä että hitto - miksei meillä ole tuollaista.

Jne jne.

Vierailija
6/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

he eivät kadehdi sinua, vaan ovat onnellisia puolestasi.