Mitä minulla pitäisi olla, jotta rikkaat ja hyvätuloiset
ystäväni olisivat minulle edes pikkaisen kateellisia? :)
Kommentit (6)
kateellinen? Minä olen kai sitten tuollainen rikas ja hyvätuloinen, ja pyrin kyllä olemaan kadehtimatta ketää. En myös toivo kenenkään olevan minulle kateellinen.
Mun on vaikea ajatella, että kukaan pitäisi minua ystävänään, jos erityisesti oikein haluaisi, että juuri minä olen hänelle kateellinen. Outo ajatuskulku.
Kenenkään elämä ei ole täydellistä, ei toisia kannata kadehtia. Tottakai joillakin näyttää olevan helpompaa kuin toisilla, mutta silti et tiedä heidänkään taustoistaan ehkä mitään.
sellaisia ihmisiä, jotka ovat minulle kateellisia.
Jos heillä ei ole lapsia niin sinulla pitäisi olla maailman suloisin ja kiltein lapsi joka muistuttaisi heitä että hitto - miksei meillä ole tuollaista.
Jos heillä ei ole miestä niin sinulla pitäisi olla maailman komein ja rakastavin mies joka muistuttaisi heitä että hitto - miksei meillä ole tuollaista.
Jos heillä on ylipainoa niin sinun pitäisi olla spinninghirmuhoikka painoindeksillä 19 joka muistuttaisi heitä että hitto - miksemme me ole noin hyvän näköisiä.
Jos heillä on tylsä työpaikka niin sinulla pitäisi olla unelmiesi työpaikka joka muistuttaisi heitä että hitto - miksei meillä ole tuollaista.
Jne jne.
he eivät kadehdi sinua, vaan ovat onnellisia puolestasi.
lakata tavoittelemasta muiden hyväksyntää joka asiaan.