Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko saaneet kuulla mieheltänne negatiivisia huomioita ulkonäöstänne?

Vierailija
17.06.2009 |

Kuinka paljon miehenne ylipäänsä kommentoi ulkomuotoanne , vaatteitanne jne..?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lökisverkkareista kuittailee, mutta käytänkin niitä vaan menkkojen ekoina päivinä kun on maha kipeä turvottaa :) En meinaan itsekään tykkää, mutta ovat sellaiset "turvahousut" :D

Positiivisesti kyllä kommentoi, ei nyt joka päivä mutta useamman kerran viikossa kuitenkin.

Vierailija
22/29 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista haukkua tullut, alkaen rumimmasta harakasta mitä on nähty. Nykyinen osaa kuitenki sanoa jotain positiivistakin. Mulla on kuulemma nätit varpaat ja hymykuopat. Kai se on jotain sekin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivisia asioita. Kehuja tulee, ei joka päivä, mutta muutamia kertoja viikossa ainakin.. :)

Vierailija
24/29 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt aikuinen ihminen ymmärtää, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa toisen ulkomuodosta, voi olla hiljaa (ellei sitten toinen ihan oikeasti ole suoraan KYSYNYT, jolloin tietysti voi rehellisesti, toki silloinkin sanansa asetellen, sanoa mielipiteensä).

Sanotteko te ystävillenne tai sukulaisillenne jotain heidän ylipainostaan tai riipputisseistään tai muuten jotain ikäviä kommentteja heidän ulkonäöstään? Miksi omalle kumppanille (jota kuuluisi ihailla ja kunnioittaa kaikkein eniten) sellaista saisi sanoa?!?

Minun mies kommentoi toisinaan ulkonäköäni (ei päivittäin tai edes viikoittain, koska ulkonäkö ei ole hänelle se keskeisin tekijä muutenkaan, mutta silloin tällöin) ja AINA positiiviseen sävyyn. Olen saanut kuulla olevani "kaunis" ja "tosi kaunis", "seksikäs" ja "nätti". Joskus myös kommentoi jotain uutta vaatetta, tyyliin "Wau, tosi kiva".

Vierailija
25/29 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko negatiivisia kommentteja, miehelläni on nimittäin asperger. Kaiken sen huomaa, ja kaiken se sanoo. Suoraan. Tosin kehuu kauniiksikin, mutta saattaa töksäyttää että oletpas punakka ja turvonnut tänään mikä ei aina ilahduta.

Onneksi on muuten niin ihana, ja pitää minua hyvänä ja sanoo noita positiivisiakin juttuja sentään, niin kyllä nuo negatiivisetkin kestää. Tosin joskus ne positiivisetkin ovat piilonegatiivisia :P kuten "tänään et olekaan niin turvonneen näköinen kuin eilen"

Vierailija
26/29 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoaa karvoja naisella ja huomauttelee "liioitellun" inhoavasti kainalokarvasängestä ja varvaskarvoista :D.

Poistan kyllä karvani, mutta kyllä se sänki joskus tulee.

Hankin juuri sadan euron epilaattorin jolla ainakin sääret koitan pitää paremmassa kunnossa, mutta vielä ainakaan en sillä kainaloita tai bikinialueita kykene kivun vuoksi siistimään.

Jopa kamalan näköiset raskausarvet takapuolessani ovat vain saaneet kehuja ja niiden ansiosta olen saanut lempinimekseni Tiikeri.

Vierailija
27/29 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

havaintoa mitä minkäkin näköiset naiset painavat,en ihmettele vaikka veikkaisi 15 kiloa vikaan, vähän sama juttu kun yrittäisi ostaa miehelle vaatteita kurkkaamatta eka kauluksen kokolappuun, itsellä ei ole ainakaan mitään tietämystä mieheni vaatekoosta numeroina...

Kysyin mieheltäni, että mitä hän luulee minun painavan. Tuohon kysymykseenhän yleensä vastataan varman päälle eli selvästi alakanttiin. Mies vastasi vaatimattomasti 10 kiloa enemmän kuin oikeasti painan! Painoindeksini on 21, joten kymmenen kiloa suuntaan tai toiseen olisi aika selkeästi näkyvillä..

Vierailija
28/29 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni ei ole tärkeää vaatteet, ulkonäkö jne. Olisi tosi ahdistavaa saada jatkuvaa palautetta ulkonäöstään mieheltä. Voihan myös ylistämällä ulkonäköä viestittää, että ulkonäköasiat ovat tärkeitä. Mieheni ei ylistä eikä arvostele, muidenkaan ulkonäköä. Ihmisten luonteenpiirteistä voidaan joskus keskustella, harvemmin ulkonäöstä. Ollaan molemmat normaalin näköisiä ja kokoisia, yhden ystäväpariskunnan keskustelut kaloreista lähinnä ihmetyttävät. Eiköhän terveys kuitenkin ennen kaikkea.

Vierailija
29/29 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä haukkui koko ajan.