Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kiinnostaisi tehdä anopin mielen mukaan. Neuvoja?

Vierailija
17.06.2009 |

Anoppi näkee lapsenlapsiaan noin joka toinen kuukausi ja useita päiviä yhtäjaksoisesti. Nytkin anoppi puhuu, että sitten mennään sinne ja sinne käymään, kun hän tulee. Onhan se kiva lastenlasten kanssa... Mutta kun ei ole kíva!

Ei ole kiva koota omia voimiaan, jotta jaksaisi taas olla hänen kanssaan menossa lomallamme. Hänen rasittavassa seurassansa! Hän ei auta meitä arjen pyörityksessä. Kukaan muukaan ei auta.

Sanonko suoraan, että ei huvita. Tästä tulee tunne, että aina vain pitäisi olla hänelle kivaa ja me joudutaan ylirasittumaan ja kärsimään. Voitaisiin mennäkin hänen kanssaan jonnekin, jos hän olisi valmis hoitamaan lapsiamme lomapäivinämme edes hetken.

Kyse on siis kotimaanmatkailusata ja alle kouluikäisistä lapsistamme.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että te menisitten matkailemaan yhdessä mutta hän ei esim. auta lasten hoidossa yhtään?

Vierailija
2/5 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos haluaa lähteä lasten kanssa niin ok

Vierailija
4/5 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiselle sitten vihjaisee "että voisit sä vähän jeesata lastenkin kanssa". Mitäs ämmä sitten tekee ollessaan lasten kanssa? Leikkikö tai seurusteleeko yhtään heidän kanssaan vai?

Mä en ymmärrä miksi hän sitten välttämättä änkee teidän mukaankaan. No haluaa kai olla sitten teidän kanssanne vai?

Vierailija
5/5 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut meidän ja anopin ristiriidat siinä, että hän on erilainen kuin minun äitini, jonka juttuihin olen elämäni aikana tottunut. olen itselleni usein vihainen kielteisestä ajattelusta anopin ehdotuksiin ja tyyliin toimia, koska huomaan ettei ne ole niitä joihin olen tottunut. mun pitäisi ymmärtää, että meitä ihmisiä on erilaisia, mutta miksi se on varsin vaikeaa juuri anopin kohdalla eikä niin usein esim. ystävieni. esikoiseni on eri miehen kuin nyt toisen lapseni ja kummasti vauvan synnyttyä tunteet ovat ailahtelevat anoppia kohtaan. arkisissa asioissa anopin kanssa on asiat hyvin, mutta muuten laitan hänelle vastaan. sanonko sitä ääneen hänelle, harvemmin. Nyt jo hynyilyttää ällötys tunteet anoppia kohtaan, koska rakas hän minulle silti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi