Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vaisto aina kertonut sinulle kumpaa sukupuolta tuleva lapsesi on?

Vierailija
16.06.2009 |

Minulla oli esikoisesta todella vahva poikaolo,mietinkin vain poikien nimiä ja olisin voinut ostaa valmiiksi vaan poikien vaatteita. Sukupuolta emme kysyneet etukäteen, ja vauva oli kuin olikin poika.

Nyt odotan toista ja tyttöolo on tosi vahva, mutta mietin voisiko se olla vain toiveajattelua, eli kun kovasti toivon tyttöä?

Sukupuolellahan ei loppujen lopuksi ole mitään väliä mutta uskotko äidin vaistoon tässä asiassa, onko "poikaolo" tai "tyttöolo" pitänyt paikkansa kohdallasi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vaistonnut ja ollut oikeassa =)

Vierailija
2/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne tullut kyllä vasta loppuraskaudessa, ehkä viimeiset pari kk. Tuloksena poika ja sen jälkeen 2 tyttöä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 myöhempää -poikaa- olen arvannut about 3kk kohdalla

Vierailija
4/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mitään. Olin "varma" että esikoiseni olisi poika, tyttö sieltä tuli (mutta hurja ja rasavilli, jos se nyt muka jotenkin vaistoamista selittää). Kakkosen kohdalla en edes yrittänyt arvata, tulokas oli poika ja siskoonsa verrattuna todellinen viilipytty.

Vierailija
5/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kohdalla tunne ei ollut mitenkään erityisen voimakas, mutta ajattelin vauvaa poikana. Vaatteet yms ostin hyvin neutaaria väriä, mutta mielessäni kyllä siis odotin poikavauvaa. Sain tytön ;)

Toisen raskauden aikana olin ihan satavarma tytöstä. Raskaus oli juuri samanlainen kuin ensimmäinen ja muutenkin olin siis varma. Pesin kaikki esikoiselta jäänet tyttövaatteet kaappiin enkä hankkinut mitään poikamaista. Sain pojan!!

Kolmas raskaus oli kaksosraskaus ja nyt olin jo todennut, ettei mulla ole mitään vaistoja :D Silti jotenkin ajattelin, että varmaan sieltä syntyy tyttö ja poika. Meillä oli jo molemmille vaatteita ja oikeastaan ajattelin hyvin vähän vauvojen sukupuolta. Mutta siis, jos ois pitänyt vetoa lyödä niin tyttöä ja poikaa olisin veikannut. Sain tytön ja pojan :)

Vierailija
6/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies tiesi alusta lähtien, että tyttö on tulossa.

Vierailija
7/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa en oikein uskonut tunnetta, mutta en suostunut puhumaan vauvasta pojan nimellä (joka keksittiin heti) kun tyttötunne oli niin vahva. Ultrassa varmistui tytöksi.

Toisessa poikatunne oli ihan samalla tavalla vahva kuin ekassa tyttötunne. Ja poikahan tää on.

Jos vielä kolmas tulee, niin ei tartte ultrassa sukupuolta kysyä.

Vierailija
8/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunne ollut jokaisen kohdalla vahva jo varhain (rv10 tienoolta lähtien) ja joka kerta oikea. Tiedä sitten mistä se tunne vaan tulee....

Kahden nuorimmaisen kohdalla myös esikoinen ollut aivan varma tulokkaan sukupuolesta jo kauan ennen synnytystä (vaikka en ollut edes vihjaissut omista tuntemuksista mitään) Auliisti kertoi kaikille saavansa pikkuveljen (keskimmäinen) ja nyt viimeisellä karralla pikkusiskon. Ultrassa saatiin tietää sukupuoli molemmista ja kuopusta odottaessani tyttö kiljaisi saatuaan tietää ultrakuulumiset, että "mä TIESIN, että se on pikkusisko!!" :D

Vierailija
9/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista odottaessa oli poikatunne ja poika tuli. Kuopusta kun aloin odottamaan, tiesin heti, että tulokas on tyttö ja niinhän se oli ;)

Vierailija
10/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/2

Vierailija
11/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tiennyt ennen puolenvälin ultraa sukupuolen :) Ja molemmat veikkaukset pitäneet paikkansa. Siis poikia molemmat :)

Vierailija
12/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuvittelin vaistoavani seinän läpi onko hissi ykkösessä vai ylempänä. Veikkasin oikein liki 30 kertaa, sitten meni väärin. :)

Vierailija
13/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina laittanut valmiiksi vaatteet ja valmistautunut vauvaan, olin kaikilla kolmella kerralla ihan varma kumpi tuli, ja joka kerta meni oikein.

Kaksi poikaa ja tyttö meillä :)

Vierailija
14/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi poikaa meillä on.

Saa nähdä mitä käy tämän kolmannen kanssa, tyttöolo on taas.

Toinen meidän pojista oli ultrassakin tyttö, toisesta ei ultrassa oltu kysytty sukupuolta

Vierailija
15/15 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaistonnut en vaikannut aina oikein tulevan lapsemme sukupuolen, myös kesken nenneen raskauden kohdalla tiesin kumman menetin ( ja tämäkin osui oikaan kun patologin vastaukset tulivat )