Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laskettuaika 26.12.2009, muita samoihin aikoihin???

Vierailija
14.06.2009 |

olen ensimmäistä kertaa raskaana ja 22 vuotias. onnellinen ja peloissani tulevasta:) täysin tietämätön ja juttuseuraa vailla!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen LA oli uutena vuotena, mutta ultrassa perjantaina siirsivät sen tapaninpäivälle. Olen kirjoitellut tuolla tammikuisten puolella. Joulukuisille on myös oma poppoonsa, mutta en viitsinyt tässä vaiheessa enää vaihtaa.

Itselleni on toinen tulossa, ja esikoista odottelin juuri samanikäisenä, kuin sinä (jos päässälasku pitää paikkansa) Tyttö on nyt 6v, ja innoissaan tulevasta pikkusiskosta, tai -veljestä.

Vierailija
2/4 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla annettiin LA 26.12 mutta ultrassa sanottiin sen olevan neljä päivää nuorempi kuin aluksi menkoista laskettiin, eli hän olis syntymässä 30.12, mutta laskettua ei muutettu kuitenkaan vaan kerrottiin varautumaan sen venymään :) kannattaako mun liittyä kans tammikuisten puolelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOULULAHJOISSA on odottajilla la 26.11-31.12 välillä. Tervetuloa mukaan juttelemaan!

Vierailija
4/4 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tietty kurkkia joululahjojen puolta. Ties vaikka lapsi tulisikin etuajassa, eli reilusti joulukuun puolella.

Jos rinnakkaisryhmittyminen on sallittua :)