Vastaanotto / työpaikka kotona, onko kokemuksia?
Olen yksityinen puheterapeutti ja olemme rakennuttamassa omakotitaloa. Tällä hetkellä minulla on pieni toimitila vuokralla jonkin matkan päässä nykyisestä kodistamme.
Nyt on tullut mieleeni, jos rakennuttaisi uuteen taloomme jonkinlaisen vastaanoton kodin yhteyteen. Haluaisin, että vastaanotolle kuljettaisiin eri ovesta kuin kotiimme, se olisi esteetön ja siellä olisi vessat yms. Tilaa tuollainen vaatisi noin 40 neliötä.
Mä en osaa kuitenkaan päättää! Tuleeko tuo liian kalliiksi? Onko asiakkaiden tyhmää tulla melkein minun kotiini? Olenko liikaa "töissä", kun työpaikka on niin lähellä? Onko talo vaikea myydä, kun siinä on tuollainen "lisäsiipi"?
Onko kellään kokemuksia melkein kotona työskentelystä? Kommentteja?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin 2000 luvun alkupuolella yksityislääkärillä joka piti vastaanottoa kotonaan. Lääkäri oli jo lähes eläkeiässä. Vastaanotto oli takkahuoneessa ja mitään lääkärin välineitä ei näkynyt. Riisuin paidan ja afasin farkut ja kävin polvet koukussa selin makuulle rokokoo tyyliselle sohvalle. Jossa lääkäri paineli ja kuunteli vastsaani. Tämän jälkeen piti laskea housut ja kääntyä kyljelleen ja lääkäri sanoi hakevansa pöytä laatikosta kumihanskat. Ihan hyvä lääkäri oli vain vähän kummallisen tuntuista maata vieraalla sohvalla ilman paitaa housut alhaalla. Muistaakseni käynti ei montaa kymppiä maksanu ja lääkäri kirjoitti käsin myös reseptin
Yäk mua olis ainaki inhottanu tuommonen.jamiksi se lääkäri takapuoltas kaivo? Oletko mies vai nainen?
Oli siinä vastaanotossa se hyvä puoli ettei törmännyt keneenkään tuttuun lääkärillä ei ollu kiire ja hinta oli edullinen. Takapuoltani tutkittiin pukamien takia ja vatsaa vatsavaivojen. Mies olen ja mies oli tämä lääkärikin
Tuollainen lääkärin koti vastaanotto vois olla hyvä nykyäänki
Itse kävisin kyllä mielellään jos joku lääkäri pitäisi kotonaan vastaanottoa. Ei törmäisi ainakaan tuttuihin ja hintakin voisi olla halvempi. Voisivat lääkärit perustaa tälläsiä.
No eihän se kauhean kivaa ollu mutta sillä vastaanotolla ei ainakaan tuttuihin törmännyt ja oli halpa. Takapuoltani tutkittiin pukamien takia ja kärsin myös vataavaivoista. Mies olen ja kyseinen lääkäri oli myös mies