Mitä mieltä viimeisestä Tehiksestä?
Kommentit (19)
monia kuuluisia ohjaajia ja näyttelijöitä on vieraillu, hieno sarja kertakaikkiaan!! ihqudaa kyllä ikävä tulee ja on suurukainen nyt kun tämähelmi positui näyttämöltä iäksi.
Mietin siinä lopussa, kun se Carter sano että tuli dejavu. Tarkoittiko se sillä jotain tiettyä? Kun siihen tuli ne kaasulaitostyypit (vaimitkäneoli).
Mulla suruttaa kans ku loppu. Tirpasin itkut jo siinä alussa, kun oli se vanha tunnari kokonaan..=)
Mietin siinä lopussa, kun se Carter sano että tuli dejavu. Tarkoittiko se sillä jotain tiettyä? Kun siihen tuli ne kaasulaitostyypit (vaimitkäneoli).
että vieressä seisoi Greene silloinkin. Tosin silloinhan se oli Mark Greene.
jossa paloi yksi mies kokonaan. Häneen leikattiin ympäri kehoa sellaisia viiltoja, ettei olisi niin kovia tuskia. Kuoli kuitenkin lopulta, kun oli 100 % palovammat.
Surullista, kun loppui. Olen seurannut sarjaa teinistä saakka ja katsonut lähes kaikki jaksot. House ällöttää mua jo valmiiksi, joten taitaa tästä lähtien mennä torstai-illat klo 21 eteenpäin kirjojen parissa.
Surullista, kun loppui. Olen seurannut sarjaa teinistä saakka ja katsonut lähes kaikki jaksot. House ällöttää mua jo valmiiksi, joten taitaa tästä lähtien mennä torstai-illat klo 21 eteenpäin kirjojen parissa.
Kauhulla odotan torstaita, kun Tehis ei tulekaan ;).
ap
On tullut seurattua tosiaankin kaikki 15 kautta, joten ei ihme jos jättää ees pienen kolon jonnekin ;) Harvemmin sitä mitään sarjaa noin uskollisesti seuraakaan, tuskin koskaan enään.
Ennustus. UUSI SARJA ALKAA! Viihdyttävä amerikkalaisdraama kertoo Sitä Oikeaa etsivästä Bellasta, jolla on jo takanaan liuta epäonnisia ihmissuhteita. Siskonsa polttareissa Bella kuulee ennustuksen, jonka mukaan hänen tuleva aviomiehensä on joku entisistä heiloista. Jollei Bella etsi häntä hyppysiinsä ja avioidu vuoden sisällä, elää hän ennustuksen mukaan loppuelämänsä sinkkuna. Niinpä Bella alkaa seurata tielleen osuvia signaaleja ja jäljittää elämänsä rakkautta.
Kun kaikki muut marssitettiin paikalle..
Abby oli muutama jakso sitten lyhyesti ruudussa, kun puhui Neelan kanssa puhelimessa.
Onkohan Goran lähtenyt riitaisasti sarjasta, kun ei ollut vilaustakaan äijästä..
Iloinen olin siitä, kun Neela lähti Rayn luokse
lopetin tehiksen katsomisen lähes kokonaan, kun George Clooney lähti sarjasta. Muutaman kerran katsoin sen jälkeen ja parhaat oli mun mielestä Noah Wylie ja Maura Tierney.
missä näytettiin vanhoja pätkiä ja haastateltiin näytteliöitä.
Olen kyllä aktsonut kaikki tuotantokaudet, mutta olisi ihan hauska katsoa nyt teinien kanssa uudestaan ensimmäisiä tuotantokausia
eipä siksi ollut käymässä esim. Carterin klinikan avaijaisissa...
eikä kuollut vaan Lukan isä kuoli jossain Euroopassa.
missä näytettiin vanhoja pätkiä ja haastateltiin näytteliöitä.
vaikka "kaikki" jotenkin ympättiin piipahtamaan. Geroge Clooneya myöten.
Eikä Luka todellakaan kuollut, vaan muuttivat Abbyn kanssa muualle. Joku asiantuntija täällä taas vastailemassa ;).
Sarja pyörii tällä hetkellä ainakin KinoTv - kanavalla ja Ruotsin Tv3:ssa.
sarja alusta. Mä pillitin TAAS, kun "in memoriam" -haastatteluohjelmassa näytettiin jaksoa, joss Mark Greene kuolee. Vähän nolottaa.
Oli kyllä sarja, joka kehitti amerikkalaista tv-sarjojen käsitettä. Muistellaan varmasti uutta luoneena tv-ohjelmana vielä 20 v. päästä kuten 60-luvun brittiläistä Forsytein tarua.
Musta hienointa oli, että siinä otettiin esiin kaikenlaisia amerikkalaisten tabuja hyvin pohdiskelevasti ja jättäen tilaa omalle ajattelulle.