Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuttaako mahdollinen työttömyys?

Vierailija
11.06.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta tarvitaan pitkäaikaisia sijaisia.

Vierailija
2/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain kestä nykyisen työpaineen ja kasvavien vaatimusten alla. Jotain muuta työpaikkaa pitäisi hakea ja on aivan väärä aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siivooja, ja töitä riittää niin kauankun ihminen hallitsee maapalloa

Vierailija
4/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen työstä, jossa riittäisi tavalliset tunnit (siis ei ylitöitä), mutta tällä alalla se on harvinaisuus.

En jaksais enää tätä älytöntä tahtia ja lisäksi perhekin on ihan kypsä siihen, että olen aina töissä.

Mutta tavallaan olen kuitenkin tyytyväinen, että on töitä eikä tarvii olla työttömänä. Vaikka olen ajatellut, että jos saan potkut (se on ihan hyvin mahdollista, firmalla menee aika huonosti), niin sitten olen vähän aikaa suosiolla työtön ja relaan (ja yritän saada itseni kuntoon).

Vierailija
5/7 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina elänyt pienillä tuloilla ja tullut vähällä toimeen. Olin myös lasten kanssa kotona yksinhuoltajana 7 vuotta. Nykyään käyn töissä 1-2 kertaa viikossa ja jos jäisin työttömäksi saisin ensin liiton rahaa ja sitten peruspäivärahaa. No Problem.

Vierailija
6/7 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisimme toimeen, vaikka kumpikin jäisi työttömiksi. Ja toisaalta siitä ei ole edes pelkoa. Teemme tälläkin hetkellä molemmat vain osan vuodesta töitä. Emme ole mitenkään rikkaita, tulemme vain tarvittaessa vähällä toimeen.

Vierailija
7/7 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäiti. Mies töissä ja vaikka jäisi työttömäksi, uskon hänen saavan töitä jatkossakin.

Säästöillä elettäisiin vuosikausia Ja saisin minäkin varmasti jotain töitä tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme