Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarasvuo antaa osan omaisuudestaan Ninalle

Vierailija
11.06.2009 |

Ei ole ihan kusipää kun näin toimii.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200906119755730_vi.shtml

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole Sarasvuota ihan kusipäänä koskaan pitänytkään.

Mutta tuskin hän silti antaa 50 prossaa - kuten avioerotilanteessa pitäisi antaa.

Vierailija
2/17 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jari sanoi, että vaikka ei olekaan naimisissa, hän haluaa silti turvata Ninan tulevaisuuden siirtämällä osan omaisuudestaan Ninan nimiin, Seiskan lähde kertoo Sarasvuon sanoneen.

- Ninan ei tarvitse tulevaisuudessa tinkiä mistään, mistä ei ole tähän mennessäkään tinkinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mä haluaisin nähdä iltalehdessä myös jutun siitä, että omaisuutta ON annettu, ennen kuin alan pitää Sarasvuota miellyttävänä tai omantunnon omaavana ihmisenä.

Sinänsä tämä Nina käsittääkseni pystyy kyllä hankkimaan oman elantonsa, joten ei ole jarin armopaloista riippuvainen. Mutta hyvä jos Jari myöntää, että joku kotona on mahdollistanut nuo matkapäivät ja julkisuudessa pelleilyn ja siten myös tuon omaisuuden luomisen.

Vierailija
4/17 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos heille tulisi riitainen ero ja ex jäisi puille paljaille lasten kanssa.

Luulen kyllä että Nina on osannut järjestää asiansa fiksusti, varmasti Jari on siirtänyt pääomaa häenkin yritykseensä ja omaisuutta lienee hänenkin nimissään.

Vierailija
5/17 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset jotka ovat epäonnistuneet tai ei-menestyneet. Ne jotka ovat menestyneitä, heille hän on innoittaja ja voimavara.

Vierailija
6/17 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mua tyhjänpuhunta innoita.

Ja menestyjän ainoa oikea vomavara on hän itse - ei kukaan muu.

Vierailija
7/17 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koulutus, hyvä työ, ihana perhe, jota ilman en olisi mitään! Minun voimavarani on perheeni, minulla ei olisi mitään ilman miestäni ja lapsia.

Ja menestyjän ainoa oikea vomavara on hän itse - ei kukaan muu.

Vierailija
8/17 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole Sarasvuota ihan kusipäänä koskaan pitänytkään. Mutta tuskin hän silti antaa 50 prossaa - kuten avioerotilanteessa pitäisi antaa.

Hyvää hyvyyttää Jari antaa osan Ninalle.

Vierailija
9/17 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälivät Ninaa ja pitivät Jaria kusipäänä, ilman minkäänlaista tietoa asiasta.

Vierailija
10/17 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö Nina joudu sitten maksamaan lahjaveron?

Jos siis saa omaisuutta (rahaa, auto, asunto tms,) ex-avomieheltä? Eihän edes lasten nimiin voi miten vain siirtää omaisuutta.

Vierailija
11/17 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole Sarasvuota ihan kusipäänä koskaan pitänytkään. Mutta tuskin hän silti antaa 50 prossaa - kuten avioerotilanteessa pitäisi antaa.

Hyvää hyvyyttää Jari antaa osan Ninalle.

sarasvuolla onkin mistä jakaa ja silti jää itselle reippaasti. toinen se on av-mammojen "avokeilla" jotka vie kaiken mennessään eron tullessa, eivätkä suostu avioitumaan, kun pitää olla takaportti vielä raollaan.

Vierailija
12/17 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä antanutkaan

Vierailija
13/17 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:20"]

Eipä antanutkaan

[/quote]

Mistä tiedät?

Vierailija
14/17 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2009 klo 15:56"]

Jos siis saa omaisuutta (rahaa, auto, asunto tms,) ex-avomieheltä? Eihän edes lasten nimiin voi miten vain siirtää omaisuutta.

[/quote]

No ihan juttua lukematta totean, että jos on alaikäisiä lapsia niin kertakaikkisena elatusmaksunahan voi antaa melkein mitä vaiN. Eli ei ole silloin lahjaverovelvollinen. Esim. vaikkapa kallis asunto. Tärkeää on turvata lasten elintaso avoliitossa olleiden vanhempien erosta huolimatta. 

Vierailija
15/17 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olen pienituloisemman puolella tällaisessa tilanteessa, mutta mä olen jotenkin ajatellut, että Nina ei itse halunnut naimisiin, sen perusteella, että Sarasvuo nyt meni naimisiin Virpi Kuitusen kanssa (eli Sarasvuo sinänsä ei ole avioliittovastainen).

Voi tietenkin olla, että Jari ei halunnut Ninan kanssa naimisiin, vaikka Virpin kanssa halusi, mutta joka tapauksessa Nina ihan itse valitsi tehdä lapset Jarin kanssa ilman avioliittoa. Mutta on toki oikein, jos saa jotain avoliiton aikana kerätystä omaisuudesta kuitenkin, kun hoiti lapset.

Vierailija
16/17 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No ihan juttua lukematta totean, että jos on alaikäisiä lapsia niin kertakaikkisena elatusmaksunahan voi antaa melkein mitä vaiN. Eli ei ole silloin lahjaverovelvollinen. Esim. vaikkapa kallis asunto. Tärkeää on turvata lasten elintaso avoliitossa olleiden vanhempien erosta huolimatta. 

Vierailija
17/17 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä