Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä malliselle naiselle sopii "bokserimallinen" bikinien alaosa?

Vierailija
09.06.2009 |

Minulla on sopusuhtainen kroppa, mutta tällaiset pöksyt ovat päälläni katastrofi. Pitäisiköhän niiden käyttäjän olla erittäin hoikka tai poikavartaloinen?

Minun muotoni on lähinnä tiimalasi: vyötärö ja lantio ovat selvästi erikseen. En ole laiha, mutta en pyöreäkään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni sopii paremmin noi bokserimalliset housut kuin tangat, vaikka olenkin lyhytjalkainen ja tiimalasivyötäröinen. Näytän ihan karmeelta tollasissa pikku bikinihousuissa jossa leikkaus nousee ylös. Jhtuu siitä että mulla kuitenkin suht leveet ja paksut reidet. Bokserimallisilla saan häivytettyä just noi paksuimmat kohdat ja huomio kiinnittyy enemmän hoikkaan vyötäröön.

Kantsii itse katsoa peiliin kuin uskoa kaikkia yleistyksiä.Bokserihousun kanssa kannattanee kuitenkin olla volyymiä myös biksujen yläosassa eli "lappuversiot" ei ehkä riitä, jos on lattana

rintakehä.

Vierailija
2/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvojen kanssa kisassa jää ulkokohtaiset näkökohdat kakkoseksi.

Karvaiselle.Kun jalat on mustaa apinakarvaa jalkateristä napaan asti, niin kaikki se säästö, minkä tuskaisesta karvanpoistosta saa, on tervetullut. Vaikka bikinialueella voikin olla noiden housujen ansiosta vähän leveämmin karvaa, niin poistettavaa karvaa kyllä riittää vähintään kolmen tavallisen naisen verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut rantashortsitko? Vai tarkoitatteko hipstersejä/hotpantseja?

Vierailija
4/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon narubikinit ne olla pitää! Tai sitte jos ei sellaisia kehtaa/voi käyttää niin sitten tavan uikkarit.

Vierailija
5/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jalat on mustaa apinakarvaa jalkateristä napaan asti, niin kaikki se säästö, minkä tuskaisesta karvanpoistosta saa, on tervetullut. Vaikka bikinialueella voikin olla noiden housujen ansiosta vähän leveämmin karvaa, niin poistettavaa karvaa kyllä riittää vähintään kolmen tavallisen naisen verran.

Olen lyhytjalkainen ja tiimalasivartaloinen, eli ylös nousevat uikkarihousut olis mulle paljon paremmat, mutta lahkeellisissa uimahousuissa on ihanaa, kun ne peittävät tursuavat karvat!

Vierailija
6/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäjalkainen, kapealanteinen ja pystypeppuinen.

Vierailija
7/18 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla todella kiinteä takamus ja kauniit reidet.

Vierailija
8/18 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi pitkät jalat ja ne näyttää hyvältä, mun päällä sellaiset tangamalliset, etenkin jos on leikattu ylös että jalat näyttäisi vielä pidemmiltä on aika naurettavat. Bokserit lyhentää jalkoja vähän, mulla se vaan ei haittaa.

Vierailija
9/18 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on ainakin sopineet, olen kyllä aika pitkäjalkainen.

Vierailija
10/18 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pitkä ja hoikka, mutta takapuoleni on kuitenkin suht muodokas.

Vierailija
11/18 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväperseiselle.

Vierailija
12/18 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä ne housut käy minulle ollenkaan. :)

ap

Vierailija
13/18 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelkaapa jotakin muodokasta korkeissa pikkuhousumallisissa bikineissä.. aika 80 lukua..

Vierailija
14/18 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 180-senttinen ja mua pukee ehdottomasti parhaiten lahkeelliset bikinihousut, muuten mä olen pelkkää jalkaa.

Vierailija
15/18 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain on.

Vierailija
16/18 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jalat on mustaa apinakarvaa jalkateristä napaan asti, niin kaikki se säästö, minkä tuskaisesta karvanpoistosta saa, on tervetullut. Vaikka bikinialueella voikin olla noiden housujen ansiosta vähän leveämmin karvaa, niin poistettavaa karvaa kyllä riittää vähintään kolmen tavallisen naisen verran.

Vierailija
17/18 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelkaapa jotakin muodokasta korkeissa pikkuhousumallisissa bikineissä.. aika 80 lukua..

Vierailija
18/18 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille "poikavartalolle". Tiimalasilla eivät ole niin imartelevat :)

Siis hoikka, kapealanteinen, ehkä harteikaskin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan