Minkä malliselle naiselle sopii "bokserimallinen" bikinien alaosa?
Minulla on sopusuhtainen kroppa, mutta tällaiset pöksyt ovat päälläni katastrofi. Pitäisiköhän niiden käyttäjän olla erittäin hoikka tai poikavartaloinen?
Minun muotoni on lähinnä tiimalasi: vyötärö ja lantio ovat selvästi erikseen. En ole laiha, mutta en pyöreäkään.
Kommentit (18)
karvojen kanssa kisassa jää ulkokohtaiset näkökohdat kakkoseksi.
Karvaiselle.Kun jalat on mustaa apinakarvaa jalkateristä napaan asti, niin kaikki se säästö, minkä tuskaisesta karvanpoistosta saa, on tervetullut. Vaikka bikinialueella voikin olla noiden housujen ansiosta vähän leveämmin karvaa, niin poistettavaa karvaa kyllä riittää vähintään kolmen tavallisen naisen verran.
Jotkut rantashortsitko? Vai tarkoitatteko hipstersejä/hotpantseja?
kunnon narubikinit ne olla pitää! Tai sitte jos ei sellaisia kehtaa/voi käyttää niin sitten tavan uikkarit.
Kun jalat on mustaa apinakarvaa jalkateristä napaan asti, niin kaikki se säästö, minkä tuskaisesta karvanpoistosta saa, on tervetullut. Vaikka bikinialueella voikin olla noiden housujen ansiosta vähän leveämmin karvaa, niin poistettavaa karvaa kyllä riittää vähintään kolmen tavallisen naisen verran.
Olen lyhytjalkainen ja tiimalasivartaloinen, eli ylös nousevat uikkarihousut olis mulle paljon paremmat, mutta lahkeellisissa uimahousuissa on ihanaa, kun ne peittävät tursuavat karvat!
pitkäjalkainen, kapealanteinen ja pystypeppuinen.
Pitää olla todella kiinteä takamus ja kauniit reidet.
Mulla on tosi pitkät jalat ja ne näyttää hyvältä, mun päällä sellaiset tangamalliset, etenkin jos on leikattu ylös että jalat näyttäisi vielä pidemmiltä on aika naurettavat. Bokserit lyhentää jalkoja vähän, mulla se vaan ei haittaa.
minulle on ainakin sopineet, olen kyllä aika pitkäjalkainen.
Olen tosi pitkä ja hoikka, mutta takapuoleni on kuitenkin suht muodokas.
eivätkä ne housut käy minulle ollenkaan. :)
ap
ajatelkaapa jotakin muodokasta korkeissa pikkuhousumallisissa bikineissä.. aika 80 lukua..
minä olen 180-senttinen ja mua pukee ehdottomasti parhaiten lahkeelliset bikinihousut, muuten mä olen pelkkää jalkaa.
Kun jalat on mustaa apinakarvaa jalkateristä napaan asti, niin kaikki se säästö, minkä tuskaisesta karvanpoistosta saa, on tervetullut. Vaikka bikinialueella voikin olla noiden housujen ansiosta vähän leveämmin karvaa, niin poistettavaa karvaa kyllä riittää vähintään kolmen tavallisen naisen verran.
ajatelkaapa jotakin muodokasta korkeissa pikkuhousumallisissa bikineissä.. aika 80 lukua..
sille "poikavartalolle". Tiimalasilla eivät ole niin imartelevat :)
Siis hoikka, kapealanteinen, ehkä harteikaskin
Itselleni sopii paremmin noi bokserimalliset housut kuin tangat, vaikka olenkin lyhytjalkainen ja tiimalasivyötäröinen. Näytän ihan karmeelta tollasissa pikku bikinihousuissa jossa leikkaus nousee ylös. Jhtuu siitä että mulla kuitenkin suht leveet ja paksut reidet. Bokserimallisilla saan häivytettyä just noi paksuimmat kohdat ja huomio kiinnittyy enemmän hoikkaan vyötäröön.
Kantsii itse katsoa peiliin kuin uskoa kaikkia yleistyksiä.Bokserihousun kanssa kannattanee kuitenkin olla volyymiä myös biksujen yläosassa eli "lappuversiot" ei ehkä riitä, jos on lattana
rintakehä.