Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurperheellisten lisääntyminen

Vierailija
09.06.2009 |

Itse odotan 8:netta, mutta on ehkä alkanut hävettämään jatkuva lisääntyminen. Kaikki lapset ovat meille tervetulleita, mutta en oikein enää kehtaa kellekään kertoa raskauksistani. Tuleeko muille, ettei oikein kehtaa tai pikemmin jaksa toisten voivottelua, kun tulee niin ja niin mones vauva? Itse kyllä iloitaan joka raskaustestin plussasta. Mieheni on aivan onnessaan, mutta ei jaksa kuunnella muiden uikutusta.Appivanhemmatkin on tyytyväisiä, kun paljon lapsenlapsia, mutta kaikki muut käy ohimoon jo pikku hiljaa, siksi tästä raskaudesta ei moni tiedä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän joskus "hävettää"että taas lisäännytään,mutta silti on jokainen lapsi tilattu ja onnellisena vastaan otettu!

Me ei olla paljoa saatu negatiivista palautetta,ennemminkin kaverit ja tuttavat odottaa että saavatko taas vauvauutisia meiltä!

Jos mä vahingossa sanon ettei enää tuliskaan,ei kukaan sitä usko.

Niinpä utelijoille ollaan nyt sanottu että lapsiprojekti vasta puoli välissä(nyt 7 lasta siis)=)=)

Mutta onnea sulle kovasti odotukseesi!!!

Minkä ikäisiä sun edelliset on ja koska la?

Mulla 12v,11v,10v,8v,5v,2v ja 6kk

Ja kovasti sen yhden vielä haluaisin=)

Vierailija
2/2 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaisi vanhimmasta päästä lapsien iät. 17v, 6v, 5v, Heinäkuussa täyttää kolme lasta eli 4v, 3v ja 2v. Nuorin on 5kk. Lakettuaika on 5.1.2010. Mutta ehkä joudutaan taas käynnistämään, niin ehkä jo tämän vuoden puolella. Pitkä on matka ja nopeat synnytykset. Emme ehtisi sairaalaan synnyttämään vaan syntyisi matkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla