Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivoaminen ja tavaroiden heittely psykoottista? (toinen ketju)

Vierailija
08.06.2009 |

Siis olenko minäkin mieleltäni pahasti sairas: tuolla toisessa ketjussa kehotetaan ap jättämään "hullu mies", joka oli heitellyt raivospäissään tavaroita. -- Olen minäkin kerran kilahtanut niin, että heitin kaikki vaakapinnoilla olevat tavarat lattialle - sen jälkeen, kun olen 7 vuotta miehen jälkiä korjannut ja korjannut ja korjannut, ja sama jatkuu. Ilmoittaudunko itse hoitoon vai?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroiden heittämiseen yhden kerran, vaan jatkoi samaa seuraavana päivänä. Yleensä ihminen rauhoittuu yön aikana niin, että huomaa myös oman sopimattoman käytöksensä. Tämä vain jatkoi samaa rataa. Kun lisätään uhkailu ja alistaminen niin onpahan melkoisen hullu mies...

Vierailija
2/4 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä tuossa toisessa ketjussa järkytti se, miten yksioikoisesti ja välittömästi ap:tä kehotetaan jättämään mies. Mitä muut ketjulaiset tietävät kyseisen pariskunnan suhteesta ihan oikeasti? Olisiko sellainen mahdollista, että miehen saisi tajuamaan käytöksensä typeryyden ja muuttumaan? Menisi vaikka puhumaan jollekin ammattiauttajalle.

Ajattelen vain omaa avioliittoani; karikoita on ollut, paljonkin, mutta näiden 7 vuoden aikana olemme hioutuneet kulmista ja meistä on tulossa toisiamme todella syvästi rakastava pari. Samaa toivon toisen ketjun ap:lle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa saman katon alla ja kuinka monta naista tapetaankaan omassa kodissa täällä Suomessa!! En todellakaan käskisi ap:tä jäämään tuonne ukkonsa kanssa, kun kerran käytös on noin sairasta.

Vierailija
4/4 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti ymmälläni. Onkohan yleistäkin, että tavaroiden paiskojat käyvät jossain vaiheessa myös käsiksi? Itse paiskon tavaroita ehkä kerran 7 vuodessa, mutta ei tulisi ikinä mieleenikään käydä kehenkään käsiksi! En ole eläessäni kehenkään kajonnut millään lailla, en ole tukistanut, puristanut, läimäyttänyt. 39 vuotta näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme