G: kesälomasuunnitelmanne
Kommentit (5)
Sitten teemme lapsen kanssa viikon matkan Legolandiin ja Saksaan. Toki varmaan käydään Linnanmäellä, Heurekassa ja metsäretkillä. Lisäksi käydään sukulaisissa ja marjastetaan ja kalastetaan.
Me ollaan kans perinteisesti käyty, mutta viimevuotisen kolmen päivän keinumisen jälkeen, mun into on laskenut.
Meillä luvassa varmaan kotimaanreissailua (luultavasti pari yötä esim. Jyväskylässä) ja pari yötä vuokramökillä (hyvin samantapainen mökki, kuin mitä itse ollaan ajateltu rakentaa ja 11 km päässä tontistamme, joten eiköhän saada sieltä myös osin vinkkejä, että mitä halutaan ja mitä ei haluta itselle, eli pieni hyötynäkökulma tässä myös). Muuten varmaan pientä kotimaanmatkailua päiväreissuin, esim. Mustioon, Fiskariin ja Porvooseen ainakin. Ja Lintsille pari kertaa.
Ihan kotimaassa, suunta on vielä vähän auki, mutta etelää kohti täältä napapiirin tuntumasta lähdetään pariksi viikoksi.
sitten käväistään Tukholmassa ja kierrellään vähän suomessa. Loppuaika ollaan kotosalla.
Varmaan käydään pariin otteeseen mun ja miehen vanhemmilla (asuvat molemmat maalla eli korvaavat meillä vähän mökkiä), n. 3-5 päivää kerrallaan. Tukholman risteilylle olisi tarkoitus myös mennä ensimmäisen kerran lasten kanssa. Muuten sitten ollaan kotosalla (Helsingissä) ja kierrellään täällä kivoja kesäisiä paikkoja mm. Suomenlinna, Pihlajasaari, Linnanmäki, kotieläintilat, leikkipuistot jne.