Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kutsukortti häihin.. apuva..

Vierailija
06.06.2009 |

siis, ollaan miehen kanssa menossa naimisiin, kutsukortteja väsäillään..

Mutta, itse olen ollut häissä joskus naperona, siis näin aikuisiällä en ole kutsukorttia saanut..

Mitä ihmettä siihen laitetaan?!

Siis laitanko kaikki suunnitelmat siihen, minne kirkon jälkeen ym?

Meillä tarkoitus käydä syömässä viinitilalla laivan kyydissä ja vasta sieltä mennä jatkoille, mutta miten tuon lykkää korttiin.. antakaahan jotain esimerkkiä, niin tiedän edes hiukan, millainen teksti korttiin pitäisi iskeä! :)

Ja kiitos, jos joku vaivautuu:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli itse kutsukortti voi tosiaan olla kortti, "tervetuloan Annin ja Antin häihin 31.8.09" ja sitten laitat samaan kuoreen aanelosen, johon olet kirjoittanut päivän ohjelmasta lyhyen selostuksen. Vihkiminen paikassa X klo 14, sieltä siirrymme juhlapaikkaan Y klo 15 mennessä, siellä ohjelmaa A,B,C klo XX asti. Ulkopaikkakuntalaisille suosittelemme majoitusta sieltä ja sieltä.

Kannattaa tuossa selostaa kaikki asiat jotka vaikuttavat vaikka pukeutumiseen, yöpymiseen, ruokailuun jne.

Vierailija
2/6 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teksti siitä kuinka olette päättäneet mennä naimisiin. Tai voi se kai olla vähemmänkin imelä, esim. "meidät vihitään siellä ja siellä silloin ja silloin" sitten vaan jotain että "vihkiseremonian jälkeen syömme lounaan/päivällisen X-viinitilalla, jonne toivotamme teidät tervetulleiksi kanssamme X-laivalla, joka lähtee X-satamasta klo XX..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös, minne pitää ilmoittautua, ilmoittaa ruokavaliot, mahd ohjelmanumerot, jos on lahjalista jne

Vierailija
4/6 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, niinhän se tietenkin menee, kun nyt noita esimerkkejä luin, mutta jotenkin sitä miettii, tuleeko liikaa tekstiä.. Kiitos paljon, eiköhän sitä kortit saada kasaan näillä ohjeilla!

Vierailija
5/6 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä itse kutsussa oli vain perusteksti, eli Tervetuloa sen ja sen häihin sinne ja tähän aikaan, terveisen ne ja ne. Vastauksia pyydetään tähän numeroon. Ja sitten mukana oli tulostettu lisätietopaperi, jossa luki sitten tarkemmat jutut, ajo-ohjeet ja muut neuvot. Lahjalistaa ei haluttu ilmoittaa, mutta semmoinen oli niille jotka sitä kyseli.

Vierailija
6/6 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin-infon foorumilla on monien kutsukorttien tekstejä kokonaisuudessaan. Kannattaa muutenkin käydä siellä, saa aika moneen asiaan hyviä vinkkejä, vaikka ei itse jaksaisi paljon kirjoitella.