Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nakuilua

Vierailija
05.06.2009 |

Lapseni meni yksi päivä hakemaan kaveriaan ulos. Oven avasi kaverin isä pukeutuneena vain alkkareihin. Äiti pisti seuraavan kerran paremmaksi. Tuli avaamaan oven pelkillä alkkareilla rinnat paljaana!

Kielsin lastani enää koskaan menemästä kaverinsa ovea kolkuttelemaan eikä missään nimessä saa mennä kyläilemään.

Onko tuo teistä normaalia touhua? Lapseni kaverin äiti ilmeisesti luulin että oma tytär tuli ovea kolkuttamaan, mutta silti!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Siis jos tosiaan äiti ajatellut että oma lapsi siellä kolkuttelee.

Vierailija
2/5 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä kukaan! Ja vielä ovelle menee, jos luulee, että oma lapsi siellä! Hyvä, että kielsit omaa lastasi menemästä sinne. Sehän voi vaikka tarttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa nyt oli merkillistä? Meillä ollaan aina t-paita/alushousut-linjalla.Mies ja muksut (poikia) pitävät alushousuja.Jos on viilee niin saattavat suostua laittamaan t-paidan.Kun on tiedossa,että kavereita tulee niin tietty puetaan.Ovea eivät lapset avaa ja mä aina puen aamutakin päälle kun ovelle meen.

Mikä alastomuudessa on hirveää?

Vierailija
4/5 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oli kaveri mukana. ikinä ei tiennyt istuuko äiti siellä tissit paljaana. vähänkö hävetti kun pari kertaa en soittanu ja siellä se istu puol-alasti. kyllä mäkin kotona kuljen toppi-alkkarit-yhdistelmällä mutta en sentään ovea mee avaamaan.

Vierailija
5/5 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alushousut + toppi pukeutumisesta vaan rinnat paljaina, ilman paitaa, ilman rintaliivejä!

Kyllä mä olen kotona vaatteet päällä, joskus hyvin kevyestikin jos on kuuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi