Onko huono äiti jos ei jää hoitovapaalle?
Lapsi siis tarhaan noin 9 kk? Isä ei voi jäädä töistä pois.
Kommentit (11)
mun mielestä ei. Kukaan ei voi ulkopuolelta tulla sanomaan, mikä on jonkun kannalta hyvä tai huono. Omat lapset siis oli hoidossa, ku oltiin miehen kans yhtä aikaa töissä, nyt oon älomalla, ni oon ite kotona, mutta töihin meen taas heti ku äloma loppuu. Meillä siis toimi hyvin, mutta lapset onkin sosiaalisia ja sopeutuvia.
Sitten hakea pph-paikka. Ei päiväkotia, ellei se ole pieni.
"kyllä" näyttää vastaavan ainoastaan se, joka omasta kokemuksesta kertoo tietävänsä, mitä se on.
...ja minäkin puhun ihan kokemuksesta, vai minkähän perusteella luulit muiden EI-vastauksen antaneiden vastanneen?
jos viet 9kk lapsesi hoitoon. Ryhmis silti parempi noin pienelle.Tai jos varaa palkata hoitaja kotiin. Meil meni 1v 1kk päiväkotiin. Kaduin,mut olin itse aivan rikki.
Mulla nuorin meni tarhaan n. 9 kk iässä, koska jäin lasten kanssa yksin ja heidät oli pakko elättää. Kyllä hän oli sinne päiväkotiin aivan liian pieni - selvisi ja pärjäsi toki hienosti, ammattitaitoisen henkilökunnan ansiosta.
perhepäivähoitoon. Mielestäni kotihoidon lisäksi noin pienelle ainoa oikea hoitopaikka.
lapsi on yhtä paljon äidin ja isän. ei lapsen tarhaanmeno tee isästäkään huonoa isää, vai?
se tee huonommaksi äidiksi! Jos se ei onnistu niin silloin se ei onnistu. Toivottavasti et saa vastauksia tänne katkerilta ninamikkosilta... :D
Etsi vaan hyvä hoitopaikka vauvallesi. Kotihoidontuki pitäisi mielestäni olla vähintään niin suuri kun mitä työtön vähimmillään saa!
Eikä mun lasten isäkään ole huono vaikka ei ole jäänyt hoitovapaalle, ihme kysymys!
Jos on pakko laittaa lapsi hoitoon, niin pakkohan se silloin on. Se ei tee äidistä tai isästä yhtään sen huonompaa.
"kyllä" näyttää vastaavan ainoastaan se, joka omasta kokemuksesta kertoo tietävänsä, mitä se on.