Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Perheen perustaminen ilman sukua?
Liisa
28.06.2025 |
Hei!
Minulla ja miehelläni on kova vauvakuume mutta meillä ei kummallakan ole vanhempia eikä isovanhempia. Ystäviä löytyy, mutta en ole varma kuinka lapsirakkaita sillä kenelläkään lähipiiristämme ei ole lapsia. Olemme 30+.
Miten te jotka olette samassa tilanteessa pärjäätte lapsen kanssa?
Kommentit (2)
Hyvin pärjätään. Lapsi on isoin ilo kaiken työnteon ja arjen tylsyyden keskellä. Lapset katsovat maailmaa niin eri tavalla kuin aikuiset.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Ihan hyvin pärjätään! Kaveripiiritkin sangen pienet. Neljä lasta.