Spelexperten.fi varokaa
Tulipas sen verran huono kokemus nettikaupasta, että jaan tännekin. Tilasin lapselle synttärilahjaksi sellaisen isomman Pokemonkortti-erikoispakkauksen, josta sitten puuttui kaksi luvattua promokorttia. Pelikaupan vastaus oli tyyliä "Voi hitsi, näissä Pokemontuotteissa on ollut ennenkin ongelmia. Kävisikö 10 euron alennus seuraavasta tilauksesta?". Kun vastasin, etten ole aikeissa tilata heiltä mitään vaan haluaisin vain kaiken mitä pakkauksessa pitikin olla, niin se ei kuulemma onnistu, kun pakkaus on jo avattu, enkä voi todistaa, että jotain on puuttunut!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Paskaakos ryntäsit aukomaan. Päätäsi.
Valitettavasti minulle ei vielä ole kehittynyt röntgenkatsetta, jonka avulla olisin voinut peltilaatikon läpi havaita tyhjät korttipaikat pakkauksessa, niin tyhmänä menin sitten avaamaan. Ja vielä täälläkin avautumaan!
T: ap
No johan on, kun nykyään tulee huono kokemus siitäkin, että kauppa hyvittää, kun ei hyvitä just niinkuin mä tahdon, että ne hyvittää. Mistä ap ajattelit, että lähtisivät kaivamaan ne puuttuvat kortit teitä varten? Aukoisivat muut paketit ja kaivelisivat sieltä, jos löytyisi? Omasta mielestäni kahden kortin puuttumisesta 10 € lahjakortti on oikein passeli hyvitys. Etenkin kun se ei ole nettikaupan vika, että korttien valmistaja on toimittanut heille puutteellisia pakkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaakos ryntäsit aukomaan. Päätäsi.
Valitettavasti minulle ei vielä ole kehittynyt röntgenkatsetta, jonka avulla olisin voinut peltilaatikon läpi havaita tyhjät korttipaikat pakkauksessa, niin tyhmänä menin sitten avaamaan. Ja vielä täälläkin avautumaan!
T: ap
No eipä ole sen nettikaupan henkilökunnallakaan röntgenkatsetta. Mikset valita valmistajalle ja vaadi heiltä noita puuttuvia kortteja. Ei se nettikauppa pysty tyhjästä korteiksi muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
No johan on, kun nykyään tulee huono kokemus siitäkin, että kauppa hyvittää, kun ei hyvitä just niinkuin mä tahdon, että ne hyvittää. Mistä ap ajattelit, että lähtisivät kaivamaan ne puuttuvat kortit teitä varten? Aukoisivat muut paketit ja kaivelisivat sieltä, jos löytyisi? Omasta mielestäni kahden kortin puuttumisesta 10 € lahjakortti on oikein passeli hyvitys. Etenkin kun se ei ole nettikaupan vika, että korttien valmistaja on toimittanut heille puutteellisia pakkauksia.
Mutta kun se 10 euron alennus on yhtä tyhjän kanssa, jos en halua tilata sieltä mitään, sitä paitsi pelkät postikulut ovat 7 euroa. Miksi haluaisin käyttää yhtään enempää rahaan kaupassa, joka jo kerran on toimittanut virheellisen tuotteen (oli virhe heidän vikansa tai ei). Enkä ole koskaan aiemmin törmännyt tällaiseen, että asiakkaan rehellisyys kyseenalaistetaan näin!
En ole kaupan alalla, mutta kyllä meidän firmassa hyvitetään aina siten että asiakkaan ei tarvitse ostaa mitään muuta saadakseen hyvityksen.
Jätänpä varmuuden vuoksi tilaamatta spelexperteniltä..
Mulla on kyllä lautapelien kanssa vain erinomaisia kokemuksia Spelexperten.fi:n kanssa. Loistava valikoima ja halvemmat hinnat kuin monessa.
Spelexperten on kyllä lautapeliverkkokauppojen kuningas. Tilannut varmaan jo lähemmäs 10 kertaa eikä ikinä mitään ongelmaa. Huikea valikoima ja halvat hinnat. Tavaroiden postittaminenkin on erittäin nopeaa.
onko se luotettava sivusto jos tilaisin magical kitties save the day lautapelin?
Paskaakos ryntäsit aukomaan. Päätäsi.