Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankkipalvelun taso järkyttävän hidasta ja huonoa

Vierailija
04.04.2018 |

Eilen yritin kirjautua säästöpankin verkkopankkiin. Luulin että minulla oli väärät tunnusluvut kun sivu tivasi vain uusia koodeja. Parin uusintayrityksen jälkeen tuli ilmoitus että pääsy verkkopankkiin lukittu. Tänään kahden jälkeen ajattelin tsekata, meneekö pankki kiinni viideltä vai puoli viideltä. Oli menossa kolmelta! En siis ehtisi enää tänään. Kaikki ilta-ajat oli ajanvarauksella ja kalenteri täynnä päiviksi. Sain jätettyä soittopyynnön konttoriin, ja saman uudelleen, mutta yli kahteen tuntiin ei ole soitettu.

Näin täällä pk-seudulla, en uskalla ajatellakaan miten palvelu pelaa jossain syrjäseudulla!

Aivan törkeää että menee nyt kaksi päivää että saan maksettua laskuni. Vaihdan kyllä pankkia nyt.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että sinulla oli oikeat tunnusluvut? Tapaus kuulostaa siltä kuin olisit yrittänyt sisään väärällä avaimella ja ovi olisi sitten mennyt varmuuslukkoon.

Vierailija
2/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä pankki käytössä jos et saa asiakaspalvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että sinulla oli oikeat tunnusluvut? Tapaus kuulostaa siltä kuin olisit yrittänyt sisään väärällä avaimella ja ovi olisi sitten mennyt varmuuslukkoon.

Tunnusluvut oli oikeat, mutta ilmeisesti se minkä olin näpytellyt väärin oli käyttäjätunnus tai salasana, koska tunnusluvun tarkistin monta kertaa. Asiallisesti toimiva sivu olisikin ilmoittanut heti jos nämä olivat väärin, niin olisin osannut tarkistaa oikeat luvut. 

Jos asuisin nyt jossain 100 km pankista kerran päivässä -bussiyhteyden takana, olisin aika liemessä. 

Suosittelen kysymään aina verkkopankkisopimusta tehdessä miten nämä asiat hoidetaan siellä.

Vierailija
4/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut vastauksen nettisivun asiakaspalveluchatistä. Mutta sitäkään varmaan ei kaikilla pankeilla ole ja kaikkia asioita ei sieltä pysty hoitamaan. On kyllä naurettavaa tuo, kun puhutaan, että rahoitusalalla alettaisiin tekemään viikonlopputöitä, mutta kun eihän sitä palvelua saa edes arkisin, niin mihin niitä viikonlopputöitä tuolla tarvitaan. 

Vierailija
5/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että sinulla oli oikeat tunnusluvut? Tapaus kuulostaa siltä kuin olisit yrittänyt sisään väärällä avaimella ja ovi olisi sitten mennyt varmuuslukkoon.

Tunnusluvut oli oikeat, mutta ilmeisesti se minkä olin näpytellyt väärin oli käyttäjätunnus tai salasana, koska tunnusluvun tarkistin monta kertaa. Asiallisesti toimiva sivu olisikin ilmoittanut heti jos nämä olivat väärin, niin olisin osannut tarkistaa oikeat luvut. 

Jos asuisin nyt jossain 100 km pankista kerran päivässä -bussiyhteyden takana, olisin aika liemessä. 

Suosittelen kysymään aina verkkopankkisopimusta tehdessä miten nämä asiat hoidetaan siellä.

Salasana pielessö, nehän sulkee sen tunnuksen jonka olet tunnukseksi näpyttäny (vaikka jonkun ihan vieraan tunnus ). Just oli mainokset säästöpankilla, että kannattaa rekisteröidä puhelinnumero nettipankin palautukseen....mikset tehnyt niin?

Vierailija
6/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän väkeä. Ihan hikihatussa painetaan konttoreissa ja muualla töitä, eikä mitään ehdi tekemään kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä palvelun? Pankit toimivat nykyisin itsepalveluna, mutta veloittavat kuitenkin palvelumaksut.

Vierailija
8/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana, teknologian ja älypuhelinten aikana, asiakas joutuu odottamaan kaksi (2) viikkoa saadakseen uuden pankkikortin vahingoittuneen tilalle. Tästä veloitetaan 10 euroa tililtä vaikka olisi "kanta"asiakas eli tyyliin aina ollut ko pankin asiakas. 

Arvatkaas missä pankissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että sinulla oli oikeat tunnusluvut? Tapaus kuulostaa siltä kuin olisit yrittänyt sisään väärällä avaimella ja ovi olisi sitten mennyt varmuuslukkoon.

Tunnusluvut oli oikeat, mutta ilmeisesti se minkä olin näpytellyt väärin oli käyttäjätunnus tai salasana, koska tunnusluvun tarkistin monta kertaa. Asiallisesti toimiva sivu olisikin ilmoittanut heti jos nämä olivat väärin, niin olisin osannut tarkistaa oikeat luvut. 

Jos asuisin nyt jossain 100 km pankista kerran päivässä -bussiyhteyden takana, olisin aika liemessä. 

Suosittelen kysymään aina verkkopankkisopimusta tehdessä miten nämä asiat hoidetaan siellä.

Salasana pielessö, nehän sulkee sen tunnuksen jonka olet tunnukseksi näpyttäny (vaikka jonkun ihan vieraan tunnus ). Just oli mainokset säästöpankilla, että kannattaa rekisteröidä puhelinnumero nettipankin palautukseen....mikset tehnyt niin?

Tuossa pankissa se ei ole mahdollista sekään. Tuo olisikin tosi fiksu tapa, ilmeisesti vain turhan kallis tälle pankille.

Vierailija
10/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana, teknologian ja älypuhelinten aikana, asiakas joutuu odottamaan kaksi (2) viikkoa saadakseen uuden pankkikortin vahingoittuneen tilalle. Tästä veloitetaan 10 euroa tililtä vaikka olisi "kanta"asiakas eli tyyliin aina ollut ko pankin asiakas. 

Arvatkaas missä pankissa?

Nordea. Toinen veikkaukseni on Op

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana, teknologian ja älypuhelinten aikana, asiakas joutuu odottamaan kaksi (2) viikkoa saadakseen uuden pankkikortin vahingoittuneen tilalle. Tästä veloitetaan 10 euroa tililtä vaikka olisi "kanta"asiakas eli tyyliin aina ollut ko pankin asiakas. 

Arvatkaas missä pankissa?

Nordeassa? 

Op:ssä ja S-pankissa muistaakseni summa on 5 euroa.

Vierailija
12/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa palvelua vain ajanvarauksella, sitten on kyllä syytäkin vaihtaa pankkia. Muissa pankeissa tämä hoituisi noin viidessä minuutissa tiskillä, johon tosin pitäisi jonottaa jonkin aikaa, muutenhan sitä on vaikea hoitaa, koska ei pysty tunnistautumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskiltä saat palvelua vain jokusen tunnin päivässä ja tuolitkin poistettiin, että olisi mahdollisimman epämukavaa jonottaa vuoroaan.

Vierailija
14/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan siitä, että ko. laitokset kutsuvat itseään pankiksi: Pankki on laitos, josta saa rahaa. Niinhän ei enää ole joka paikassa.

Pitää tilata omalla tilillään olevat rahat tai ei saa ollenkaan rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi S-pankkia. Sen toimipisteet ovat auki viikonloppuisinkin.

Vierailija
16/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakaan siitä, että ko. laitokset kutsuvat itseään pankiksi: Pankki on laitos, josta saa rahaa. Niinhän ei enää ole joka paikassa.

Pitää tilata omalla tilillään olevat rahat tai ei saa ollenkaan rahaa.

Haloo kuka enää käyttää käteistä..

Vierailija
17/17 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle tälle on vaihtoehto. Aika mielenkiintoista :))

http://posti39.wixsite.com/pankki/palvelumme

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan