Pankkipalvelun taso järkyttävän hidasta ja huonoa
Eilen yritin kirjautua säästöpankin verkkopankkiin. Luulin että minulla oli väärät tunnusluvut kun sivu tivasi vain uusia koodeja. Parin uusintayrityksen jälkeen tuli ilmoitus että pääsy verkkopankkiin lukittu. Tänään kahden jälkeen ajattelin tsekata, meneekö pankki kiinni viideltä vai puoli viideltä. Oli menossa kolmelta! En siis ehtisi enää tänään. Kaikki ilta-ajat oli ajanvarauksella ja kalenteri täynnä päiviksi. Sain jätettyä soittopyynnön konttoriin, ja saman uudelleen, mutta yli kahteen tuntiin ei ole soitettu.
Näin täällä pk-seudulla, en uskalla ajatellakaan miten palvelu pelaa jossain syrjäseudulla!
Aivan törkeää että menee nyt kaksi päivää että saan maksettua laskuni. Vaihdan kyllä pankkia nyt.
Kommentit (17)
Väärä pankki käytössä jos et saa asiakaspalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että sinulla oli oikeat tunnusluvut? Tapaus kuulostaa siltä kuin olisit yrittänyt sisään väärällä avaimella ja ovi olisi sitten mennyt varmuuslukkoon.
Tunnusluvut oli oikeat, mutta ilmeisesti se minkä olin näpytellyt väärin oli käyttäjätunnus tai salasana, koska tunnusluvun tarkistin monta kertaa. Asiallisesti toimiva sivu olisikin ilmoittanut heti jos nämä olivat väärin, niin olisin osannut tarkistaa oikeat luvut.
Jos asuisin nyt jossain 100 km pankista kerran päivässä -bussiyhteyden takana, olisin aika liemessä.
Suosittelen kysymään aina verkkopankkisopimusta tehdessä miten nämä asiat hoidetaan siellä.
Itse olen saanut vastauksen nettisivun asiakaspalveluchatistä. Mutta sitäkään varmaan ei kaikilla pankeilla ole ja kaikkia asioita ei sieltä pysty hoitamaan. On kyllä naurettavaa tuo, kun puhutaan, että rahoitusalalla alettaisiin tekemään viikonlopputöitä, mutta kun eihän sitä palvelua saa edes arkisin, niin mihin niitä viikonlopputöitä tuolla tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että sinulla oli oikeat tunnusluvut? Tapaus kuulostaa siltä kuin olisit yrittänyt sisään väärällä avaimella ja ovi olisi sitten mennyt varmuuslukkoon.
Tunnusluvut oli oikeat, mutta ilmeisesti se minkä olin näpytellyt väärin oli käyttäjätunnus tai salasana, koska tunnusluvun tarkistin monta kertaa. Asiallisesti toimiva sivu olisikin ilmoittanut heti jos nämä olivat väärin, niin olisin osannut tarkistaa oikeat luvut.
Jos asuisin nyt jossain 100 km pankista kerran päivässä -bussiyhteyden takana, olisin aika liemessä.Suosittelen kysymään aina verkkopankkisopimusta tehdessä miten nämä asiat hoidetaan siellä.
Salasana pielessö, nehän sulkee sen tunnuksen jonka olet tunnukseksi näpyttäny (vaikka jonkun ihan vieraan tunnus ). Just oli mainokset säästöpankilla, että kannattaa rekisteröidä puhelinnumero nettipankin palautukseen....mikset tehnyt niin?
Liian vähän väkeä. Ihan hikihatussa painetaan konttoreissa ja muualla töitä, eikä mitään ehdi tekemään kunnolla.
Minkä palvelun? Pankit toimivat nykyisin itsepalveluna, mutta veloittavat kuitenkin palvelumaksut.
Nykyaikana, teknologian ja älypuhelinten aikana, asiakas joutuu odottamaan kaksi (2) viikkoa saadakseen uuden pankkikortin vahingoittuneen tilalle. Tästä veloitetaan 10 euroa tililtä vaikka olisi "kanta"asiakas eli tyyliin aina ollut ko pankin asiakas.
Arvatkaas missä pankissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että sinulla oli oikeat tunnusluvut? Tapaus kuulostaa siltä kuin olisit yrittänyt sisään väärällä avaimella ja ovi olisi sitten mennyt varmuuslukkoon.
Tunnusluvut oli oikeat, mutta ilmeisesti se minkä olin näpytellyt väärin oli käyttäjätunnus tai salasana, koska tunnusluvun tarkistin monta kertaa. Asiallisesti toimiva sivu olisikin ilmoittanut heti jos nämä olivat väärin, niin olisin osannut tarkistaa oikeat luvut.
Jos asuisin nyt jossain 100 km pankista kerran päivässä -bussiyhteyden takana, olisin aika liemessä.Suosittelen kysymään aina verkkopankkisopimusta tehdessä miten nämä asiat hoidetaan siellä.
Salasana pielessö, nehän sulkee sen tunnuksen jonka olet tunnukseksi näpyttäny (vaikka jonkun ihan vieraan tunnus ). Just oli mainokset säästöpankilla, että kannattaa rekisteröidä puhelinnumero nettipankin palautukseen....mikset tehnyt niin?
Tuossa pankissa se ei ole mahdollista sekään. Tuo olisikin tosi fiksu tapa, ilmeisesti vain turhan kallis tälle pankille.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana, teknologian ja älypuhelinten aikana, asiakas joutuu odottamaan kaksi (2) viikkoa saadakseen uuden pankkikortin vahingoittuneen tilalle. Tästä veloitetaan 10 euroa tililtä vaikka olisi "kanta"asiakas eli tyyliin aina ollut ko pankin asiakas.
Arvatkaas missä pankissa?
Nordea. Toinen veikkaukseni on Op
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana, teknologian ja älypuhelinten aikana, asiakas joutuu odottamaan kaksi (2) viikkoa saadakseen uuden pankkikortin vahingoittuneen tilalle. Tästä veloitetaan 10 euroa tililtä vaikka olisi "kanta"asiakas eli tyyliin aina ollut ko pankin asiakas.
Arvatkaas missä pankissa?
Nordeassa?
Op:ssä ja S-pankissa muistaakseni summa on 5 euroa.
Jos saa palvelua vain ajanvarauksella, sitten on kyllä syytäkin vaihtaa pankkia. Muissa pankeissa tämä hoituisi noin viidessä minuutissa tiskillä, johon tosin pitäisi jonottaa jonkin aikaa, muutenhan sitä on vaikea hoitaa, koska ei pysty tunnistautumaan.
Tiskiltä saat palvelua vain jokusen tunnin päivässä ja tuolitkin poistettiin, että olisi mahdollisimman epämukavaa jonottaa vuoroaan.
Puhumattakaan siitä, että ko. laitokset kutsuvat itseään pankiksi: Pankki on laitos, josta saa rahaa. Niinhän ei enää ole joka paikassa.
Pitää tilata omalla tilillään olevat rahat tai ei saa ollenkaan rahaa.
Suosittelen lämpimästi S-pankkia. Sen toimipisteet ovat auki viikonloppuisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan siitä, että ko. laitokset kutsuvat itseään pankiksi: Pankki on laitos, josta saa rahaa. Niinhän ei enää ole joka paikassa.
Pitää tilata omalla tilillään olevat rahat tai ei saa ollenkaan rahaa.
Haloo kuka enää käyttää käteistä..
Kaikelle tälle on vaihtoehto. Aika mielenkiintoista :))
Oletko varma, että sinulla oli oikeat tunnusluvut? Tapaus kuulostaa siltä kuin olisit yrittänyt sisään väärällä avaimella ja ovi olisi sitten mennyt varmuuslukkoon.