Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA KAIVATAAN!!! Pikaisesti

04.02.2007 |

Anteeksi kun nain tunkeudun teidan joukkoonne mutta olen todella epatoivoinen ja kyyneleet poskilla....yritan tata epatoivoista toivettani toteuttaa

Olen 30 vuotias nainen. Minulla todettiin lahes 5 vuotta sitten ennenaikaiset vaihdevuodet ja siis minulla ei ole yhtaan munasolua. Aloitin hormonikorvaushoidot joista suuri apu oireisiin ja kuukautiset tulevat vain laakityksen ansioista. Hieman taman diagnoosin jalkeen sain muita surullisia uutisia ja elamani kavi todella pohjalla. Uskoin kuitenkin parempaan tulevaisuuteen ja muutaman vuotta sitten loysin ihanan miehen joka tuki minua kaikessa surussa ja epatoivossa, haaveilimme koko ajan omasta perheesta. Viime vuoden lopussa lapsettomuushoidot olivat alkamassa meidan kohdalla ja kaiken sen hyvan toivon valun jalkeen kaikki kaantyi paalaelleen. Me emme tulisi saamaan hoitoja kunnalliselta puolelta ilman luovutettua munasolua. Tiesimme alunperin etta tulisimme tarvitsemaan luovutetun munasolun ja yksityisesti meilla ei olisi mitaan mahdollisuuksia hoitoja silla meidan kohdalla yksi hoito kerta tulisi maksamaan reilu 8000 e!!!

Nyt julkinen puoli on luvannut meille ilmaisen hoidon jos saamme hankittua luovuttajan, olen taydessa epatoivossa. Sydameen sattuu ajatus elamasta ilman omaa lasta.

Viimeinen mahdollisuuteni on kaantya teidan puoleen.

Harras ja hiljainen (kyyneleiden sekainen) kysymykseni on etta jos joku Taysin alueella ivf hoidoissa oleva tai hoidot jo plussan puolelle kaantynyt voisi luovuttaa meille pari munasolua korvausta vastaan. Siis jos sinulla on hoidot kaynnissa tai olet pakastanut munasoluja, ja voit ajatella suoda saman onnen meille, kaanny puoleemme, maksamme kylla korvausta siita uskomattomasti lahjasta jonka voit meille suoda.

Sina rakas ihminen olet meidan viimeinen mahdollisuus toteuttaa meidan kauan kaivattu unelma.

Kiitos etta luit taman,

Wintteri

Ota yhteytta vaikka nimettomasti jos niin haluat : miraclewish@hotmail.co.uk

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla