Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluaa aina paljaalla? (ev)

Vierailija
30.12.2006 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumin kanssa touhuuminen on paljon tunottomampaa ja ei naisen pilun lämpö ja pehmeys tunnu lähes lainkaan. Ja useasti joutuu tahkoo paljon pidempää kuin ilman kumia. Ja monelle miehelle tulee näppyjä kumista tai rupee muna punottaa ns lateksi allergia..........

Vierailija
2/22 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman. Mutta jos pillu on venähtänyt synnytyksessä, tuntuma voi olla kumin kanssa miehelle aika heikko. Ilman kumia on yleisesti ottaen paljon mukavampaa, voi esimerkiksi aloittaa puolijäykällä jyystämisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen enkä kyllä innostu jos kumia täytyy käyttää. Se vaan jotenkin pilaa fiiliksen. Ja kyllä minulla on ollut kumppaneita jotka ovat sen kumin kaivaneet ilman pyytämättäkin että ap taas vähän yleistit.

Vierailija
4/22 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisissa suhteissa kyllä ihmetyttää miesten halu kumittomuuteen. olenko tosiaan niin kiltin näköinen (eihän tuolla voi olla mitään) ja auta armias, jos sanoo, ettei muuta ehkäisyä ole, niin sitten se vonkaaminen vasta alkaa.

Vierailija
5/22 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kumi minua häiritsekään.

Miehellä taitaa olla vähän sama juttu...jos ajattelisin itse laittavani sellaisen emätinkortsun (mitä on myynnissä suomessakin) niin kyllä varmasti tuntuisi paljon huonomalta.

Itse olen myös huomannut sen, että joillain se kortsu vaikuttaa erektioon.

Vierailija
6/22 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi akuutti ongelma, koska on vakituinen suhde ja ehkäisynä kierukka.

Vierailija
7/22 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukan narut ei tunnu kivalta terskan päässä. Aaaaaaargh!

Vierailija:

Ei ole onneksi akuutti ongelma, koska on vakituinen suhde ja ehkäisynä kierukka.

Vierailija
8/22 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kierukan narut ei tunnu kivalta terskan päässä. Aaaaaaargh!

Vierailija:

Enkä itsekään löydä naruja, vaikka kuinka niitä tavoittelisin.

Vierailija
9/22 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se tuntuu kun panis kumiankkaa...

Vierailija
10/22 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nyt kestää kuka tahansa, kunhan vaan paljaalla saa yhden kerran vedellä...

Sukupuolitaudithan näkyy naamasta ja kun nussii neitsyttä, niin HIV:kin paranee! Alle 18v:llä EI voi olla tauteja, vain kahden kanssa naineella ei voi olla tauteja, oman kylän tytöllä ei myöskään, tai jos toisen osapuolen vanhemmat on karjalan evakkoja... tai jos nimi on Tiina tai Liisa, niin silloinkin on ihanvarmasti tautivapaa.

Vierailija
11/22 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paneminen vastaa keskinkertaista masturbaatiota, jos sitäkään. Siksi sen käyttö vit***aa. Tunne lienee sama jos yrittäisi tarjota naiselle suuseksiä muovipussin tai jonkun kelmun läpi. Eli kumin kanssa ei juuri huomaa eroa kulkeeko kalu kämmenessä vai pillussa, siksi en tykkää.

Vierailija
12/22 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta hyvä masturbaatio on paljon parempi kuin keskinkertainen nainti ilman kumia(ruma tai läski akka, löysä pillu, epäaktiivinen lahna).

Sensijaan kumi päällä on varsin tyydyttävää naida, jos on ollut kauan puutteessa ja nainen on hyvän näköinen, hyvä sängyssä ja vielä tiukka pimppi.

Vierailija:

mielestäni kumin kanssa

paneminen vastaa keskinkertaista masturbaatiota

Vierailija
13/22 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa vuosi sitten viimeksi. Olen melko tuore isä. Kaunista naista saan joka kerta. Nyt on menossa ilolihasten treenaus, ehkä vielä joskus sitä tiukkaa saa, ja vielä nykyiseltä naiselta!

Vierailija:

17 Ei ole saanut kaunista eikä tiukkaa - haaveilee.

Vierailija
14/22 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumin kanssa tuntuu tosi kummalta. Oikea pillu paljaana on paljon parempi ja evoluution meille järjestämä.

Vierailija
15/22 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2006 klo 21:36"]

[/quote]

Ei kortsu ole luotettava ehkäisy

Minullakin on ollut 4v erkka poika. Niin moni vannoo kortsua 95% varmaksi. Nussittiin tuolloin ja kumipuvun kanssa. Kukahan olisi ollut loppupeleissä vastuussa tästä ihanasta lapsesta jos sitä ei oltais haluttu?. Ei kortsu varma ehkäisy ole E-pillerit :D. Mistä näitä tietää.

Vierailija
16/22 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä kumia ihmettelette niin työntäkää itse muovipussi sinne pilluun ja miettikää oletteko ennemmin ilman sitä?

Vierailija
17/22 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläppä siellä vedä tähän keskusteluun mitään Karjalan evakoita kun et kummiskaan tiedä heistä mitään?

On vaan aikamoista puhetta ja mistään ei mitään tiedetä,kannattaiskohan vähän lukea jotain ennen kuin heistä alkaa puhua?

Vierailija
18/22 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:15"]

Äläppä siellä vedä tähän keskusteluun mitään Karjalan evakoita kun et kummiskaan tiedä heistä mitään?

On vaan aikamoista puhetta ja mistään ei mitään tiedetä,kannattaiskohan vähän lukea jotain ennen kuin heistä alkaa puhua?

[/quote]

Totta. Paljon on myös ihmisestä kiinni miten tarkkailee omia reaktioitaan.
Toisaalta tamppaaminen ja bilesetting yleensä tuntuu myös mahdollistavan ajatusten poissuuntaamista itsetutkiskelusta puhtaaseen kiksien hakemiseen. Vaikka kyllä silloinkin voi iskeä äkillisiä oivalluksia mikäli jotain pientäkin on mielen päällä.
En sitten tiedä onko se hyvä vai huono asia että voi paeta ainakin osaa oivalluksistaan sillä tavalla, jos siitä kuitenkin jää niin hyvä olo pitkäksi aikaa.

Vierailija
19/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2006 klo 21:36"]

[/quote]

Vierailija
20/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja voin sanoa että vihaan kumeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme