Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin kondomit

Vierailija
01.10.2015 |

Mitä mieltä olet Mondos kondomeista?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piuhat katkaistu ei tarvita kuin

Vierailija
2/29 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni, puhkesi heti ja tyttöystävä paksuna thanks lidl!

Vierailija
4/29 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista päätellen ei  taida kannattaa kokeilla.

Vierailija
5/29 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:58"]Liian pieni, puhkesi heti ja tyttöystävä paksuna thanks lidl!
[/quote]
Taattua laatua, vain Lidlistä

Vierailija
6/29 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:58"]

Liian pieni, puhkesi heti ja tyttöystävä paksuna thanks lidl!

[/quote]Taisivat paskan myydä!

Vierailija
7/29 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä ovat

Vierailija
8/29 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pieni munainen, nyt Lidl pelastaa mut

Vierailija
9/29 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mistä mä saan sen naisen

Vierailija
10/29 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:26"]Mut mistä mä saan sen naisen
[/quote]
Lidlistä?

Vierailija
11/29 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:26"]Mut mistä mä saan sen naisen [/quote] Lidlistä saa kaiken tarvittavan. Jopa naisen. Jos ei muuten niin väkisin. - Lilith

[/quote]

Mäkin oon kuullut usein sen vapaan kassan huutelevan.

Vierailija
12/29 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:41"]

[/quote]

Kokemusta niistä ainoastaan seksilelujen päällä käytettynä. Käytän sitä sinistä eli mallia "classic". Valinta nämä siksi, että ovat huokeita.

Tuoksultaan ja tuntumaltaan ulkopuolelta eivät poikkea normikumeista mitenkään. Varsin kestäviä eli jonkun dildon päällä olevan olen lelun kanssa pessyt saippualla useampaan kertaan ilman että se olisi siitä hapertunut tai hajonnut. Kun kumi kuitenkin maksaa jonkin verran per kipale ja lelut saavat tiheää käyttöä niin suosin näitä kierrätettäviä.

Joskus kokeilin Prismasta ostettua Protex - kondomia seksilelun päällä kun olivat niin huokeita. Protexit kestävät lelun päällä tasan yhden käytön ja seuraavaan käyttökertaan mennessä ovat hapertuneet niin että hajoavat kosketuksesta.

Lidlin kumien arvostelu muiden kondomien rinnalla vuodelta 2009:

http://www.iltalehti.fi/hintajalaatu/200906099710370_l8.shtml

Yhdynnässä mulla ei ole kokemusta Lidlin kumeista. Kun joskus tarvitsee käyttää kumiehkäisyä niin meillä suosiossa oli aikanaan Sultan Sensitive ja sen poistuttua hyllyistä Sultan Ultra Thin. 

Vierailija
13/29 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 02:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:41"]

[/quote]Kiitos hyvin asiallisesta vastauksesta!

Kokemusta niistä ainoastaan seksilelujen päällä käytettynä. Käytän sitä sinistä eli mallia "classic". Valinta nämä siksi, että ovat huokeita.

Tuoksultaan ja tuntumaltaan ulkopuolelta eivät poikkea normikumeista mitenkään. Varsin kestäviä eli jonkun dildon päällä olevan olen lelun kanssa pessyt saippualla useampaan kertaan ilman että se olisi siitä hapertunut tai hajonnut. Kun kumi kuitenkin maksaa jonkin verran per kipale ja lelut saavat tiheää käyttöä niin suosin näitä kierrätettäviä.

Joskus kokeilin Prismasta ostettua Protex - kondomia seksilelun päällä kun olivat niin huokeita. Protexit kestävät lelun päällä tasan yhden käytön ja seuraavaan käyttökertaan mennessä ovat hapertuneet niin että hajoavat kosketuksesta.

Lidlin kumien arvostelu muiden kondomien rinnalla vuodelta 2009:

http://www.iltalehti.fi/hintajalaatu/200906099710370_l8.shtml

Yhdynnässä mulla ei ole kokemusta Lidlin kumeista. Kun joskus tarvitsee käyttää kumiehkäisyä niin meillä suosiossa oli aikanaan Sultan Sensitive ja sen poistuttua hyllyistä Sultan Ultra Thin. 

[/quote]

Vierailija
14/29 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemusta Glyder Ambassador kondomeista? Menee ihan hyvin päälle, kun saa vedettyä terskan yli, mutta vaikea saada pysymään kokonaan peniksen päällä. Lähtevät alareunasta rullautumaan ylöspäin, kumi ei tunnu puristavan, mutta onko nämä siltikin liian pieniä?

Vierailija
15/29 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pieniä ovat jos lähtee rullautumaan. Itsellä silloin kun tarvii Durexin King Size, ei ahdista eikä liu'u pois päältä. Jos ihan tippa liukkaria heppiin ennen kumin laittoa ja sitten oikein märkään pimppaan kun painaa niin ihan kuin ilman.. =P  Ennen pienemmillä kumeilla paloi aina käämi ja ei meni sitten fiilis. Miinuksena jotta nuo on sitten vähän kalliimpia, kandee tilata euroopasta enempi kerrallaan.

Vierailija
16/29 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ensituntumalta Mondosit vaikuttaa olevan ihan ok, mutta ilmeisesti ne voi olla kääreessä rullautumissuuntaan nähden kummin päin vain. Olen tottunut käyttämään Sultaneita ja ne on aina samoin päin kääreessä, joten ne saa nopeasti käyttöön huonossakin valaistuksessa ilman sen kummempaa säätämistä.

Mondosissa taasen ensimmäinen lähti rullaamaan kääreen tummaa puolta kohti ja toinen vaaleaa, eli roskiin meni. Niitä joutuu alkaa kesken hommien tihrustamaan ja pyörittelemään, enkä siksi voi suosia niitä yöjalassa.

Vierailija
17/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa näitä kommentteja. Miehillä on tapana vakuutella itselleen, että heidän peniksensä on iso haukkumalla kaikkia kumeja liian pieniksi ja ahtaiksi. 

Vierailija
18/29 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä on pari löytynyt hyllyjenvälistä ainakin tähän aositteeseen ;)

Vierailija
19/29 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis naisia löytynyt hyllyjen välistä (komnetoijan no: 9 kysymykseen)

Vierailija
20/29 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on erittäin kookas varustus. Lidlin kondomit ovat toimineet hyvin, eivätkä liian tiukkoja. Esim normi Sultan en voi käyttää ollenkaan kun puristaa liikaa ja ovat pieniä.