Toimiiko teillä Tinder normaalisti?
Kommentit (20)
Klo 12-14 toimi normaalisti, nyt saan kyllä matcheja, mutta viestit eivät lähde = jossain kohtaa joku prinssi saa kymmenen kertaa moikka-viestin.. :D
Joo ei oo toiminu mullakaa kokopäivänä.
Mulla näkyy vaan uudet parit jotka tulee.. Ärsyttää kun oli monta pitkää keskustelua kesken ja yhet deititkin sovittuna! Toivottavasti tulis edes jossain vaiheessa takas
Aaa... Siksi siis matchistani ei ole kuulunut mitään. Ollaan viikon ajan viestitelty joka päivä, mutta tänään ei viestiä kuulunut (en tosin itsekään ole ehtinyt viestitellä). Huh, meinasin jo huolestua, ettei hän enää pidäkään minusta. :/
Mul näkyy matchit ja muutenkin toimii normaalisti. Tai en tiedä, pystyykö viestejä lähettämään, en ole testannut.
Ei toimi, mulla ollut 6 kk ja nyt tuli eka matchi se ei oo normaalia, poiston sen heti t lassukka mies
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:46"]Ei toimi, mulla ollut 6 kk ja nyt tuli eka matchi se ei oo normaalia, poiston sen heti t lassukka mies
[/quote]
Kai ensin pidät hänelle saarnan siitä, että hän on vaimomateriaaliksi kelpaamaton huora, koska etsii seuraa tinderistä?
Ei oo tänään toiminu, ei näyttäny Tinder pareja
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:24"]Määrittele normaali.
[/quote]
Ilman suurempaa bugaamista - näyttää lähellä olevat henkilöt, matchit ja saapuneet viestit normaalisti ja niin poispäin. Eihän tuo ikinä toimi kuin junan vessa, mutta nyt päätti hukata matchit eikä näytä ketään olevan lähelläkään.
Ei. Näyttää ihan karmeita karjuja. Prinssit hävinneet.
Mulla lukee vaan 'ladataan tinderpareja' ja sit ne ei tuu esiin :(
Meinasin tulla kysymään ihan samaa juttua! Ei toimi.
Koska se edes toimisi... Maku meni koko hommaan kun lagaili ja bugasi ihan jatkuvasti.
Eipä toimi ei.